Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:22

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
invoeren auto 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht invoeren auto
allo allemaal,

Op dit moment ben ik in Miami op familiebezoek en over een dag of vijf ben ik hier weer weg. Uit faillisement kan ik een corvette kopen uit 2001 (ik weet het geen Porsche, maar wellicht voor de handel).

Ik weet dat de BPM ongeveer 7000 Euro zal zijn, en verschepen rond de 1000 Euro. Als ik dan reken en kijk op internet ben ik nog ongeveer 7000 euro goedkoper uit.
Naast de BPM ook nog APK.......... Wat vergeet ik ???? Waar zijn de valkuilen van invoer ??
Ik heb echt geen idee, nog nooit eerder gedaan.

Kunnen jullie adviseren ??
Hoop dat iemand ervaring heeft met invoeren, heb zoekfunctie gebruikt maar kan zo 1,2,3 niets vinden........... zit ook te klooien in een internet cafe ppfff

Groeten Rob

23 aug 2006 21:33
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Rob,

Als je de zoekfunctie gebruikt .... en dan bv het woord INVOEREN :idea:

... kom je o.a. dit topic tegen :wink:

23 aug 2006 21:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
wat dacht je van invoer rechten en BTW, en aanpassingskosten voor lichten etc, en CVO en kosten voor RDW voor 1000 eurootjes transport heb je hem echt niet voor de deur staan....

ik zou maar eens een beetje beter gaan informeren en rekenen en dan vergelijken met Nederlandse en Duitde markt waar je al die ellende met import uit de US niet hebt.....

Als je marge op dit moment "maar" 7000 euro is in vergelijking me NL markt zal er denk ik betrekkelijk weinig overblijven....

En wat voor een Corvette is dit, 21000 euro uit 2001, dat is nog steeds bijna zo'n 27000 USD. Onlangs nog bij Corvettes of Houston geweest. Daar staan ze ook voor dat soort geld, dus zo'n goede deal lijkt mij die faillissement verkoop niet.

http://www.corvettesofhouston.com/used-corvettes-for-sale/?mod=c5-corvettes&c_id=24

23 aug 2006 22:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]