| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
951 Project http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=1&t=10184 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | 944 toerbo [ 02 sep 2006 22:21 ] |
Berichttitel: | 951 Project |
Ik ben druk bezig met een 951 project nu zoek ik iemand die verstand van de motor heeft en veel verstand van motortuning heeft. Weet iemand die ??? Zou graag mijn motor van 300 pk naar 450 pk willen brengen.. Hier wat foto`s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb geen zin in zinloos comentaar over uiterlijk het is een porsche killer gewicht zit rond de 1100 nu alles polyester intieur verwijderd.. Prestaties moeten ongeveer zijn 1100kg 450 pk 0/100 4,4 sec 300 top snelheid |
Auteur: | Devils son [ 02 sep 2006 22:27 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: 951 Project | |||||||||
Nee, het is een Porsche. Porsche-killers zijn vaak wannabee auto's uit het land van de rijzende zon, waarvan de eigenaar denkt dat deze sneller is dan een Porsche. |
Auteur: | MS964 [ 02 sep 2006 22:34 ] |
Berichttitel: | |
Porsche-killer? ![]() |
Auteur: | Rob986 [ 02 sep 2006 22:37 ] |
Berichttitel: | |
Klinkt als zelfmoord ![]() |
Auteur: | 2.2VTEC [ 02 sep 2006 22:38 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: 951 Project | |||||||||
mja, ik vind het woord wannabee enigszins misplaatst in bovenstaande zin hoor Devils son ![]() @944 toerbo : alle succes met je ambitieus project ! Wordt je wagen puur circuitgericht of is het de bedoeling ook de homologatie voor de openbare weg te behouden? |
Auteur: | Devils son [ 02 sep 2006 22:45 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: 951 Project | |||||||||
Als het geen wannabee auto is, hoef je hem geen Porsche-killer te noemen. Ik denk niet dat de eigenaar van een Koenigsegg zijn auto een Porsche-killer noemt. Ik weet dat eigenlijk wel zeker. |
Auteur: | 2.2VTEC [ 02 sep 2006 22:51 ] | |||||||||
Berichttitel: | Re: 951 Project | |||||||||
juridisch geen speld tussen te krijgen dus "I rest my case Your Honor" ![]() |
Auteur: | Rob Herfst [ 02 sep 2006 22:51 ] |
Berichttitel: | |
ik denk dat met Porsche, de 911 werd bedoeld! ![]() ![]() maar wij zijn nu al 5 berichten verder en er zijn nog geen tuning tips! ik weet dat Erick zijn 951 behoorlijk is getuned bij de Waalgarage. misschien hem eens een PB-tje sturen? ben je regio gebonden voor deze klus???? ik denk dat de meeste Porsche-specialisten ook wel voldoende kennis in huis zullen hebben voor een dergelijke klus! |
Auteur: | 924 [ 02 sep 2006 23:10 ] |
Berichttitel: | |
er zal sowieso een andere turbo op gaan komen, een K27 kan erop, opent later en houdt de druk langer vast, andere (grotere) injectoren, brandstofpomp met grotere doorvoer, noem maar enkele dingen... Neem contact op met iemand die hier in gespecialiseerd is en niet zo maar een garage. |
Auteur: | 944 toerbo [ 02 sep 2006 23:12 ] |
Berichttitel: | |
C1 c2 c3 c4 911 turbo oud model boxter ben ik al op de snelweg voorbij gegaan Maar bij de 7 berichten heb ik nog geen nuttige informatie gekregen. en dit is toch een porsche forum ? Zo te lezen heeft niemand ervaring met menig garage. Alleen maar druk maken over de woordjes porsche killer heb je niets beters te doen ![]() |
Auteur: | 944 toerbo [ 02 sep 2006 23:14 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Weet ik daarom hier een oproep Ik zoek iemand die verstand van de 951 heeft en niet met 911 10.000 Euro willen we voor de klus uitgeven |
Auteur: | 924 [ 02 sep 2006 23:18 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
Zal eens uitzoeken hoe je er aan komen aan je 450 paardjes, hoop dat je dit met 10k kan halen. |
Auteur: | Rob Herfst [ 02 sep 2006 23:29 ] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, klopt! Je zit hier niet op het petjesforum! ![]()
Soms, maar als je wilt spreken we een keer af op de snelweg, kan je de 996 ook aan je lijstje toevoegen! ![]()
![]()
Suc6 met je project! |
Auteur: | 2.2VTEC [ 02 sep 2006 23:39 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
ja, kleine Citroëns pesten terwijl je al 300 PK aan boord hebt, flink hoor ![]() op zoek naar 150 PK extra om ook de C5 en C6 voorbij te gaan ? ![]() |
Auteur: | Nine-eleven [ 02 sep 2006 23:46 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
Auteur: | Jort [ 02 sep 2006 23:48 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
![]() Neem eens contact op met deze mensen. Die hebben de juiste adressen wel. |
Auteur: | MS964 [ 03 sep 2006 0:25 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Tja, we maken ons hier druk over heel veel zaken. Bijvoorbeeld ook over de schrijfwijze van Boxster! ![]() ![]() |
Auteur: | Devils son [ 03 sep 2006 0:32 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Ik kan de herhaling van Luxemburg - Nederland gaan kijken... Maar ik denk dat ik die twee woordjes van jou veel spannender vind. Van de andere kant, die wedstrijd werkt beter dan menig slaappil, dus hij heeft zijn waarde... |
Auteur: | michael [ 03 sep 2006 1:51 ] |
Berichttitel: | |
http://www.lindseyracing.com/Merchant2/ ... S2RICCARDI Ga je niet redden met 10K, denk eerder aan 25K. Maar je hebt geen 450 pk nodig om die 300 te halen. PS. misschien moet je eens met een iets vriendelijkere toon schrijven, dan krijg je ook wat normalere antwoorden. |
Auteur: | Gerco [ 03 sep 2006 2:19 ] |
Berichttitel: | |
Ja want PORSCHE KILLER klinkt wat onvriendelijk op een "Porsche liefhebbend forum" Misschien bedoelde je 911-killer zou Renntech hier ook niet kunnen helpen misschien ? Maar veel succes met je 951, wordt vast wel een snelle bak !! |
Auteur: | Jort [ 03 sep 2006 2:19 ] |
Berichttitel: | |
Bovengenoemd voorbeeld is prijzig omdat er voor een 3 liter turbo variant is gekozen. Er rijden in de VS echter zat rond met 420+pk en de standaard boring en slag. 3 liter geeft wel wat meer armslag en met name meer power bij lage toeren. Die 461 pk's zijn ook achterwiel pk's, oftewel er komt nog zomaar een 10% bij aan de krukas. |
Auteur: | ingo [ 03 sep 2006 6:00 ] | |||||||||||||||||||||||||||
Berichttitel: | ||||||||||||||||||||||||||||
WOW! VET! En 10k voor de klus alleen al ! ![]() |
Auteur: | Chris_lbr [ 03 sep 2006 9:47 ] |
Berichttitel: | |
Prachtig project, toerbo ! Ik zou je 951 wel eens willen zien rijden als dat voor mekaar is. ![]() Gezien Koen en ik ook met zo'n 951-project zitten stel ik mij alleen de vraag of je nadien geen regelmatige zware kosten aan de motor e.d.gaat krijgen. Ik veronderstel dat je toch regelmatig een revisie zal moeten laten uitvoeren. Daarom dat we de onze tot +/265 pk hebben laten brengen en het hierbij zal blijven om het betaalbaar te houden. Ik ben i.i.g. benieuwd naar de reactie van Renntech. M.i. is dat hier 1 van de personen die je bij dit project kan helpen en raad geven. |
Auteur: | 924 [ 03 sep 2006 9:53 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Voluit een week en er moet een andere koppakking gestoken worden, je zal veel in je blok(bijna alles) moeten aanpassen om zoveel pk's te kunnen realiseren(ik zeg niet dat dat zo gaat zijn). Oja, hoeveel budget voorziet u nog voor de ophanging en remmen? |
Auteur: | 944 toerbo [ 03 sep 2006 10:43 ] |
Berichttitel: | |
Ik zat zelf te denken aan 3.0 liter kit Super 48 Turbo for Porsche 944 Turbo maakt tot 480 pk Price: $899.00 944T STAGE 4 B-M-F-MAF KIT $699.00 Lindsey Racing "Dual Port" Price: $399.00 EFI FUEL PUMP HIGH FLOW INTAKE MANIFOLD FOR 951 (255CFM @ 28") KISS OIL COOLER KIT 944 TURBO km stand van de wagen is 179.000 we gaan de motor helemaal uit elkaar halen en lagers en keeringen vervangen en wat we natuurlijk ook tegen komen andere zuigers.. Zodat het motortje weer er tegen aan kan.. Wagen wordt voor de weg gebruikt alleen in het weekend.. De porsche is de eerste auto die ik gekocht heb na het behalen van mijn rijbewijs ik heb hem nu 4 jaar in bezit... Als echte porsche liefhebber was ik 8 jaar toen ik porsche liefhebber werd. Mijn droom is als gezins wagen de cayenne maar een 911 turbo mag ook ![]() |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |