Advies kinderstoeltjes : alternatief voor de Porsche Prince
Heren (en wellicht medelezende dames..),
Na mijn zoontje zo'n 2 tot 2,5 jaar naar tevredenheid in het 'originele' Porsche Prince stoeltje achterin mijn Porsches hebben te laten bivakkeren (911 SC Cabrio) was het tijd voor een wat praktischere 911 coupe (964).
Het mannetje is inmiddels 4 jaar en "wat lang voor z'n leeftijd".
Het Porsche Prince stoeltje voldeed qua maatvoering niet echt meer en slijt zijn dagen nu achterin de 964 Cabrio van Olaf.
In de huis-tuin-en-keuken-auto hadden wij al sinds een paar jaar een Römer Kid voor zoonlief. Driemaal raden...:
Die past eigenlijk nog veel beter achterin (of op..) de kleine stoeltjes achter in de 911, 964 en de 993 (rest van de types heb ik geen ervaring mee...
).
Ik weet niet of het type stoeltje "Römer Kid" nog geproduceerd wordt, maar zo ja, dan moet je die maar eens met je Porsche gaan "passen" bij de Baby-speciaalzaak. Het kind zit hier een stuk steviger in, geen gedoe met een los "bankje" voor het kind waar je de riem doorheen moet proppen, verstelbaar (in Cabrio alleen met dak dicht) ...enfin, kijk zelf maar eens.
Wellicht lost dit de zoektocht naar "the holy child-chair" eindelijk eens op.
Ik heb begrepen dat de Porsche Prince (trouwens ook van Römer..) niet meer geleverd wordt.
Succes,
Dick