| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
Kent iemand deze 911 http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=1&t=11816 |
Pagina 1 van 3 |
Auteur: | arno2000 [ 07 jan 2007 13:02 ] |
Berichttitel: | Kent iemand deze 911 |
Hallo, Ik ga van de week naar deze auto kijken. Kent iemand deze auto? En heeft er iemand wat tips waar ik op moet letten? En wat is eer redelijke prijs voor deze auto? Mvg Arno http://auto.marktplaats.nl/porsche/6718 ... 4VB4M&df=1 |
Auteur: | cabrio wim [ 07 jan 2007 13:20 ] |
Berichttitel: | kent iemand deze 911 |
Ik ken hem niet, maar als ik zo kijk (had 'm al zien staan) is hij overgespoten zonder uit elkaar geweest te zijn.(rubbers zijn meegespoten) tussen bumpers en spatborden. Daartegen zie ik weer een nieuw onderdeel op de achterste steekas. Het is vaag, maar misschien de moeite waard. Waar je op moet letten zijn de bekende plekken bij P, deurstijlen, dorpels vooral aan de thermostaat kant, binnenkant kofferruimte en voorste draagarmen bovenop, en zeker niet vergeten chassisnummer en kenteken vergelijken. Is ook de versnellingsbak aanwezig? Arno, pas goed op, heb raar voorgevoel. |
Auteur: | De Geus [ 07 jan 2007 13:21 ] |
Berichttitel: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mijn gevoel zegt afblijven...... suc6 ermee... |
Auteur: | arno2000 [ 07 jan 2007 13:23 ] |
Berichttitel: | |
Wim, Bedankt voor je snelle antwoord. Er zit een g50 bak bij wil verkoper 750 voor hebben. Er heeft een 3liter moter in gezeten. Mag ik aannemen dat dit een sc is? Groet, Arno |
Auteur: | BJ964 [ 07 jan 2007 13:24 ] |
Berichttitel: | |
Auto zonder motor en bak... Je bent dus zowieso je matching numbers kwijt. Is er iets bekend qua historie van deze auto? Waarom wil je deze hebben; kleur, prijs, hobby (lees; ik wil deze auto weer helemaal gaan opbouwen)? Ik word persoonlijk niet warm van deze auto... |
Auteur: | mayonaise [ 07 jan 2007 13:26 ] |
Berichttitel: | |
een T cabrio?? das dus een Targa zonder roll bar, ook goed voor de flex. |
Auteur: | cabrio wim [ 07 jan 2007 13:27 ] |
Berichttitel: | kent iemand deze 911 |
Met 3.0 is inderdaar sc, maar G50 bak kan normaal niet of moet omgebouwd geweest zijn. Vandaar ik schreef, kenteken goed kontroleren en chas.num. |
Auteur: | arno2000 [ 07 jan 2007 13:30 ] |
Berichttitel: | |
BJ964 ik zou deze auto kopen om de prijs. Deze is naar mijn idee intressant. En een cabrio is natuurlijk ook super. Deze zijn qua prijs normaal ook al hoger. |
Auteur: | cabrio wim [ 07 jan 2007 13:34 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Super, je bedoeld fantastisch, vet en cool. ![]() |
Auteur: | WdePundert [ 07 jan 2007 13:35 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
Jij snapt het. ![]() |
Auteur: | Nine-eleven [ 07 jan 2007 14:00 ] |
Berichttitel: | |
Ik zou er vanaf blijven, tenzij je een berg geld achter de hand hebt of een begenadigd knutselaar bent met plenty of tijd. In 1977 bestonden er nog geen cabrio's, deze kwamen in modeljaar 1983 in de 3.2 uitvoering. Wil je er toch voor gaan, probeer dan de originele motor erbij te krijgen en deze dan te reviseren. suc6 |
Auteur: | Nicolò [ 07 jan 2007 14:02 ] |
Berichttitel: | |
Gedurende 1,5 seconde goed over nadenken en dan geen tijd meer aan verspillen. ![]() |
Auteur: | Olaf [ 07 jan 2007 14:05 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Als dat jouw bod is op MP ![]() ![]() |
Auteur: | 2.2E_69 [ 07 jan 2007 14:05 ] |
Berichttitel: | |
Vanaf blijven, als de motor al zo slecht is, moet je meestal niet verwachten dat de rest van de auto wel goed is. En overgespoten zonder te demonteren word ik ook niet echt gelukkig van. En in '83 kwam pas de cabrio uit als 3.0 SC ![]() Er staat 911 T cabrio uit '77, maar in 1977 waren er ook al geen T'tjes meer... ![]() |
Auteur: | Rob Herfst [ 07 jan 2007 14:12 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | Re: Kent iemand deze 911 | ||||||||||||||||||
![]() ![]() Je hebt blijkbaar geen enkel idee waar je aan begint! ![]() Denk dat ik daar al voldoende mee heb gezegd! ![]() |
Auteur: | BJ964 [ 07 jan 2007 14:26 ] |
Berichttitel: | |
Arno, als ik je een tip mag geven; blijf van deze auto verder af en zoek een mooi en compleet exemplaar. Die kost wat meer in aanschaf, maar je gaat er veel meer plezier aan beleven denk ik. Ik ben bang dat je in dit exemplaar heel veel tijd en geld moet steken om hem weer goed en rijdend te krijgen... Mocht je de auto vervolgens ooit weer willen verkopen, dan gaat het heel erg moeilijk worden ivm de (ontbrekende?) historie van deze auto ![]() |
Auteur: | mayonaise [ 07 jan 2007 14:30 ] |
Berichttitel: | |
de term "gebakje" comes to mind... zonder motor/bak is het ding maximum 4 K waard, om dan in parts te verslepen.. en dan zul je nog moeite moeten doen om je 4K er uit te halen... fuchs 1000, stuurhuis150, remmen 200, ophanging voor 250 , achter 250 voorruit 100, interieur (welke conditie??zal wel zwak zijn) om dat ding deftig te krijgen zit je aan minimum 10K waarschijnlijk 15K, mogelijks zelfs 20K of meer(doorzakkend chassis bv)... |
Auteur: | arno2000 [ 07 jan 2007 14:32 ] |
Berichttitel: | |
Ok bedankt allemaal. Zover ik kan zien is dit geen knipper maar lijkt het me orgineel. Wist niet dat de cabrio pas van 83 er was vreemde zaak dus dat deze uit 77 komt. Eens kijken wat de verkoper hierover te zeggen heeft. |
Auteur: | Nicolò [ 07 jan 2007 14:43 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Neeheej, ervan weglopen is de enige verstandige optie IMHO. |
Auteur: | WdePundert [ 07 jan 2007 14:46 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Het enige juiste advies! |
Auteur: | 911-lover [ 07 jan 2007 14:52 ] |
Berichttitel: | |
Ik kan enkel maar de rest bijspringen. Afblijven van die handel (tenzij het zeer goedkoop gekocht kan worden (spreek max 2500€) voor de sloop) |
Auteur: | Jeroen C3.0 [ 07 jan 2007 15:13 ] | ||||||||||||||||||
Berichttitel: | |||||||||||||||||||
Sluit ik me bij aan, Is zelfs al eens gezongen: " nice try, goodbye, don't waste my time! " Een goede deal voor een goede 911 bestaat, al moet je veel geduld hebben en met een zaklamp zoeken. Iets als een hele goedkope maar goede 911 waar je heel lang plezier van zult hebben zonder er nog een paar duizend in te stoppen.... Bestaan ook..... tuurlijk! Net als ![]() en ![]() Porsches zijn high performance machines. Deze auto's zijn 20-30 jaar oud, gaat iets aan stuk, is eens iets aan verroest, en dat kost geld, meer dan een Golfje of Astra GSI, that's life! Pas op dat je droom geen nachtmerrie wordt! |
Auteur: | erwin996 [ 07 jan 2007 15:38 ] |
Berichttitel: | |
Penny wise, pound foolish.... I rest my case ![]() |
Auteur: | Marcel B. [ 07 jan 2007 15:45 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
arno2000 schreef:
Ik heb een 3.0 SC gehad uit 1978 die was omgebouwd volgens fabriekspecificaties. Was niets mis mee. Deze ombouwsets waren volgens mij TUV goedgekeurd. Met deze auto is echter iets meer "mis". Ik zou het risico niet lopen |
Auteur: | BJ964 [ 07 jan 2007 16:05 ] |
Berichttitel: | |
1+1=2 ![]() ![]() |
Pagina 1 van 3 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |