Auteur |
Bericht |
Strada
TT 3.2 V6 quattro DSG 2004Deventer
|
 Poetsbedrijf omgeving Deventer
Weet iemand een poetsbedrijf in de omgeving van Deventer dat op de juiste manier met een Porsche om weet te gaan?
Ik wil em voor de winter eens goed in de was laten zetten.
Wassen mag ook wel weer na de Car Control dag... 
|
04 sep 2006 8:34 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Volgens mij gebruiken ze slootwater op het RDW terrein, je auto komt er iid helemaal grijs vandaan...
On topic: Je zou Dennis ( http://www.carcosmeticsleusden.nl/) eens kunnen bellen, hij werkt ook op lokatie. Ervaring met Porsches genoeg.
 Hij rijdt er zelf 1, werkt ook in opdracht voor Eric Wolbert en heeft laatst bij mijn 993 steenslag weggewerkt.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 sep 2006 11:23 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Bel eens met ACCB in Borculo 0545-274870. voor jou 25 min rijden.
Stond laatst een 996 en een 500sl die net gepoetst waren,van binnen en buiten als nieuw.
Heb er m'n vorige BMW coupé ook laten doen,helemaal top.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
06 sep 2006 13:37 |
|
 |
Strada
|
Heb inmiddels contact gehad met Kleiboer in Apeldoorn.
Eigenaar rijdt zelf ook Porsche
Werd bovendien aanbevolen door Renntech.
Ga het daar eerst eens proberen binnenkort.
Iedereen bedankt voor de tips 
|
08 sep 2006 12:40 |
|
 |
Strada
|
Euhh....
Hij is nog steeds niet gepoetst, sterker nog: hij is al maanden niet gewassen....
Heb er nog geen tijd voor kunnen vinden (en eerlijk gezegd heeft het ook niet zo'n hoge prioriteit, dat autowassen).
Bovendien was ik nog aan het kijken naar een 996, en waarom zou je hem dan laten poetsen, voor de inruil maakt het geen zak uit...
Maar zoals het er nu uitziet blijft de 993 voorlopig en komt er een TT bij (en dan bedoel ik geen twin turbo...).
Dus met een paar weken (als het weer wat beter wordt) laat ik hem denk ik wel een keertje onderhanden nemen.
|
15 feb 2007 14:44 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ome Ferdinand was niet zo van het poetsen...meer van het rijden...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
15 feb 2007 16:51 |
|
 |
Strada
|
Ach, ik zie het maar zo: als ik niet rijd staat ie binnen, ziet toch niemand, en als ik wel rij zit ik erin en zie ik de buitenkant toch niet!
Sorry hoor, maar ik heb echt een pesthekel aan wassen/poetsen en bovendien: de vrije tijd die ik heb ga ik liever rijden dan poetsen....
Dus de ouwe heer had wel gelijk wat mij betreft!
|
15 feb 2007 16:57 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ferry  ..... Zoals ik gisteren nog quotte  :^::lol:
Inderdaad niet wassen/poetsen, maar rijden dus 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 feb 2007 17:22 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Na het rijden bij thuiskomst poetsen zodat je de volgende dag weer kunt genieten van een stralende schoonheid.
Ik veronderstel dat je toch ook elke dag verse kleren (of tenminste ondergoed, T-shirt en sokken aandoet) 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 16 feb 2007 13:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 feb 2007 3:21 |
|
 |
Strada
|
Is Apeldoorn niet in de buurt dan?
Je kan ook naar Bultman in Deventer, kost iets van 55 euro dacht ik.
Maar geen zorgen hoor, er wordt goed voor de P gezorgd, alleen dan meer in technische zin. Vind het ook mooier als ie glimt, alleen is dat na 1 ritje alweer een stuk minder, dus what's the point...
|
16 feb 2007 9:42 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Idem. 
Wassen/poetsen is zo zinloos als het effect de dag erna alweer teniet wordt gedaan, omdat je de 911 gebruikt waar hij voor is gemaakt.
Wat een vergelijking met schone kleren  . Het mag dan wel een Porsche zijn, maar nog altijd een "stuk blik" dat buiten staat hoor.
 gast: Dat ligt er aan waar/wanneer je mijn 911 tegenkomt, want dat is het voordeel van een Protech-behandeling: voor bijvoorbeeld een meeting met weinig moeite weer een glanzende 911.
O ja, kijk eens naar de manier van quoten alleen al in dit topic. Herinnert u zich deze nog, nog, nog, ..... 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
Laatst bijgewerkt door EriC4C op 16 feb 2007 16:50, in totaal 1 keer bewerkt.
|
16 feb 2007 16:27 |
|
 |
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ach waarom verse kleren aandoen als ze de volgende dag ...
Voor mij is de wagen net zo blik als de kleren van stof zijn. Het gaat om het gevoel bij mij . Als het proper is voel ik me stukken beter.
Natuurlijk moet iedereen doen en laten wat hij/zij het beste vindt.
|
16 feb 2007 16:46 |
|
 |
Roi
niet meer....
|
Is ook een manier gewoon een andere kopen
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
16 feb 2007 17:13 |
|
 |
911-lover
|
Ook dat is bij mij een principezaak. Al is alles afgesproken en vastgelegd , ik geef mijn "vorige/in te leveren" wagen steeds fris gepoetst af. Anders heb ik er zelf geen goed gevoel bij.
Tenslotte heb ik al die tijd dat ik de wagen in het bezit heb gehad ook verzorgd en heeft deze wagen me (normaal gezien) steeds gediend en niet in de steek gelaten.
Tenslotte wil je je volgende wagen ook blinkend geleverd hebben en niet smerig (want ook voor de andere partij maakt het helemaal niets uit en krijgt hij niet meer dan de afgsproken prijs) 
|
16 feb 2007 17:25 |
|
 |
addie
nu even nietapeldoorn
|
schone auto,s rijden fijner. 
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
16 feb 2007 19:33 |
|
 |
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
hij moet ECHT glimmen..!!!
Het gevoel van een glimmende P is...net als....bijna....nou ja bijna ...bijna dan... 
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
16 feb 2007 19:40 |
|
 |
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Eindelijk een reactie van een goede autopoetser 
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
16 feb 2007 23:43 |
|