|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
porsche1973s
Porsche 930- Targa '70
|
Sierlijsten deurbakken
Hoi, onlangs heb ik een volledig interieur inclusief kleine en grote deurbakken aangekocht.
Nu ben ik van plan alles te laten herbekleden, de alu sierlijsten zijn wel wat beschadigd. Iemand enig idee waar ik deze zou kunnen bestellen.
Alvast dank bij voorbaat!
|
17 okt 2007 15:31 |
|
|
cabrio wim
|
Bij van Kessel, heeft verschillende liggen.
|
17 okt 2007 16:26 |
|
|
911_2.2T
911S Targa - 1973
911R Hotrod - 1972Houten
|
Anders bij de Peugeot dealer vragen voor een RVS Strip van de voorbumper van een 207/307. Is een U profiel van 4mm breed.
Dat zou dus passend te maken moeten zijn.
(Ik moet het zelf nog proberen, heb wel de strip al liggen)
Iets anders heb ik nog niet kunnen vinden.
4mm u profiel in Aluminium is niet in de reguliere handel te koop volgens mij. Ik heb al diverse bedrijven gevraagd en via internet gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Aangezien iedereen hetzelfde probleem heeft, kan het wel een lucratief zijn om iets te laten maken. Als iemand connecties heeft in de aluminium extrusie wereld, laat maar weten....
_________________________________________ 911 Targa 2.4S - In restauratie 911 Coupe 2.4T - 911R inspired met 3.0L
|
18 okt 2007 11:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|