Auteur |
Bericht |
John
Cayenne
|
Nieuwe Ruf is Carrera GT killer
Mannen (en dames),
Vandaag de nieuwe Autovisie op de mat, ff snel (tijdens een boterham bikken) doorgebladerd, tot.........................jaja een mooi artikel van de nieuwe Ruf op 997 basis. de RT12.
Man wat een kanon, zit je lekker op de Autobahn in je vette Carrera GT van ff 6 ton, tip je eindelijk de 330 aan, ...........jawel wie seint daar in je spiegeltje, schakelt ff terug en kachelt met dik 360 in zijn 4 ton goedkopere kar voorbij ??? juist ja.
Bizar zeg, met die luchtgaten bovenop de achterschermen, weer wat op de "to do list" van Jurgen
Jeetje wat een ding zeg.............en hij moet ook nog is super lekker rijden/remmen etc.
Leuk statement was, dat de politie hem alleen al bekeurd omdat ie geparkeerd staat, zo agressief snel schijnt ie er uit te zien.
|
19 jan 2006 15:46 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Toch maar weer een staatslot gekocht...........
|
19 jan 2006 15:58 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Me wants one maar een droom zal het wel blijven vrees ik
Vergis je echter niet in de prijs !
Ergens opgepikt :
(all prices in EUR)
"base" car with 530hp: 194.500
560hp: + 6.100
650hp: +29.800
4WD with LSD: +12.500
height adjustable suspension: +11.800
Duitse prijzen allicht...
|
19 jan 2006 15:59 |
|
|
petr-996-C2
996 C2 Coupe
|
wat een kar zeg. kwijl kwijl.......
|
19 jan 2006 16:00 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
In het wild
|
19 jan 2006 16:02 |
|
|
petr-996-C2
996 C2 Coupe
|
hmmmmmm waar jij gezien hebben
|
19 jan 2006 16:03 |
|
|
John
Cayenne
|
Dit is bizar bruut zeg, die koelgaten................daar krijg je als volwassen vent echt een strakke ...... van.
|
19 jan 2006 16:06 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik had 't artikel ook al "verslonden" in de autovisie die vanmorgen in de bus viel...
Ze zijn wel heel enthousiast , leuk verhaal...trouwens toch een mooie autovisie deze keer!
|
19 jan 2006 16:11 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Autovisie zal ook bij mij wel in de bus liggen. Ziet er bruut uit, zet maar neer
_________________________________________ Got coffee?
|
19 jan 2006 16:19 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ik vind alleen die front-spoiler/bumper helemaal niks.
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
19 jan 2006 16:23 |
|
|
petr-996-C2
996 C2 Coupe
|
|
19 jan 2006 16:29 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ja, als je deze kan kopen, dan kan dit inderdaad nooit een onoverkomelijk probleem zijn.
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
19 jan 2006 16:34 |
|
|
Jort
Groningen
|
Iemand wat stats over het gewicht?
|
19 jan 2006 16:41 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
19 jan 2006 16:44 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
|
19 jan 2006 16:53 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Wat een auto! Ruf blijft toch een bedrijf wat hele mooie auto's maakt op basis van de 911
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
19 jan 2006 17:29 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
RUF heeft mooie auto's 'gemaakt' en doet dat nog steeds!
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
19 jan 2006 17:33 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
| | | | Carrera4s schreef: Me wants one maar een droom zal het wel blijven vrees ik Vergis je echter niet in de prijs ! Ergens opgepikt : (all prices in EUR) "base" car with 530hp: 194.500 560hp: + 6.100 650hp: +29.800 4WD with LSD: +12.500 height adjustable suspension: +11.800 Duitse prijzen allicht... | | | | |
De grap is dat je kan kiezen voor twee dingen: ofwel je zet de auto op kenteken in NL (voordeel: geen BPM), ofwel je laat de auto rechtstreeks van Porsche naar Ruf gaan (wel BPM, maar voordeel: RUF op het kenteken).
|
19 jan 2006 18:17 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
ik kan bij RUF niets vinden voor een Boxster?, toch geen echte Porsche
|
19 jan 2006 20:44 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
In Ootmarsum mischien!?
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
19 jan 2006 20:48 |
|
|
911gt2
|
Ik vind het een superkar! 99%
99%? Yep ook al is hij sneller hij heeft niet de staus van de CGT (en ik vraag me af wat daar mee mogelijk is als je je sleutels inleverd bij RUF) maar daarom krijt hij geen procent aftrek...
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind die luchthappers op de heupen dus juist NIET mooi. Ik vind dat een van de mooiste lijnen van een 911 en die is (in mijn optiek) toch redelijk verstoord zo
Maar hey, je mag hem altijd bij me voor de deur zetten
|
19 jan 2006 21:44 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Tjonge, tjonge, tjonge zeg zou Jaap Kooiman zeggen
Wat is zo'n auto mooi
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 jan 2006 21:50 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Echt wel
The supercharged 3.8 litre engine of the RUF RK Spyder provides a 420 bhp (309 kW) at 7,000 RPM and 450 Nm torque at 5,500 RPM.
The acceleration from 0 – 100 km/h (0 – 62 mph) of the 3.8 litre RK Spyder with a RUF kompressor engine takes only 4.5 sec., from 0 – 200 km/h (0 – 125 mph) only 13.8 sec. The maximum speed is 285 km/h (178 mph).
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 jan 2006 22:04 |
|
|
924carreragt
911 SC(VERKOCHT); 924 turbo; 944 turbo 220pk(verkocht); 944 turbo S silver rose!!! (helaas verkocht...)Stekene; België
|
Hier nog een Ruf, op basis van 996 die de Carrera GT ter plekke laat.
350 km/u, 3,7sec 0/100 km/u
Wel niet zo mooi...
|
19 jan 2006 23:08 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 jan 2006 23:15 |
|
|