Auteur |
Bericht |
aero
996 Turbo
|
Verschil 996TT en USA 996TT
Hoi,
Kan iemand mij duidelijk maken waar de verschillen liggen tussen de 996TT zoals hij in europa is geleverd en de USA.
Inderdaad, de USA versie heeft een mijlenteller.. Is dit (+ de digitale teller) bijv. om te zetten naar Kmh?
Alvast bedankt voor jullie input.
Groetjes,
Peter
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
02 apr 2007 20:52 |
|
|
cabrio wim
|
Als bij de mijlenteller ook de km/h in het klein erbij staan kun je die zonder problemen omwisselen voor een km/h teller.
Hebben dat laatst gedaan met een 3.2 en klopte perfect, ook de gereden kilometers.
|
02 apr 2007 21:24 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ook de digitale teller is om te zetten. Ik heb dar ooit iets over gelezen maar dat zal ik eens terug moeten zoeken.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
02 apr 2007 21:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Bumpers
|
02 apr 2007 21:40 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Koplampen dan ook in dat geval....
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
02 apr 2007 21:42 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Nee aan de koplampen is vlgs mij niets anders.
De bumpers zijn voorzien van de extra impact rozetten
en natuurlijk de zij lichten in de bumpers
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
02 apr 2007 21:56 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Hebben die Amerikanen niet van die rare dingen op de auto zitten , die hun wel mooi vinden Of is dat alleen bij de oudere (klasieke) modellen
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
02 apr 2007 22:03 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Amerikanen hebben doorgaans inderdaad grotere (plastic) bumpers -insert pamela-
Daarnaast ook vaak oranje gekleurde knipperlicht lenzen ipv oranje lampjes. Ook wil de auto nogal eens hoger op de wielen staan vanwege de klote wegen in de VS die vooral in de stad rampzalig zijn. Een spoorweg wil je echt niet met meer dan 5 kmh overheen gaan want dan ben je je voorspoiler kwijt
|
03 apr 2007 2:26 |
|
|
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)Baarn, NL
|
Ik weet niet hoe het zit bij de 996 maar bij mijn nieuwe Boxster kan ik de digitale informatie allemaal zo omzetten naar Europese instellingen. Geldt voor de mijlenteller, boordcomputer, temperatuurmeter en automatische airco.
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
|
03 apr 2007 6:58 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
jij bedoelt van die '' bugshields'' voor op de neus
zoja, zijn er in no time af te halen.
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
03 apr 2007 16:44 |
|
|
aero
996 Turbo
|
Bedankt iedereen voor zover!
De verschillen zijn niet groot en om te bouwen. Ik zit namelijk te denken aan USA import. Ze zijn daar goedkoper dan hier , en ik zou wel eens kunnen gaan nadenken over een jongere 996TT met minder kilometers.
groetjes,
Peter
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
03 apr 2007 19:42 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
03 apr 2007 19:58 |
|
|
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)Baarn, NL
|
Naar ik heb begrepen zijn die rozetten er vrij eenvoudig af te halen. Moet je wel even die 2 gaten dichtmaken.
Aero, ik zit in de US (Californie) en heb hier net een nieuwe Boxster aangeschaft. Als je wilt dat ik bij mijn dealer informeer dan wil ik dat best doen/ Of als je de contactgegevens van mijn verkoper wilt hebben. Aardige vent, zit al 40 jr in de Porsche en heeft nog samen met Ben Pon geracet.
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
|
03 apr 2007 20:43 |
|
|
aero
996 Turbo
|
Hans,
bedankt voor je aanbod.
Peter
_________________________________________ Turbo lag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder
|
03 apr 2007 21:32 |
|
|