Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 18:11

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Cabrioruit vervangen 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
'93 964 C2 Cabrio
Bericht Cabrioruit vervangen 964
Twee weken geleden is het dan toch een keertje gebeurd; de ruit van mijn cabriodak is gescheurd. Waarschijnlijk het gevolg van UV straling en het verdwijnen van weekmaker, met een luid knak schoot er een scheur van 25 centimer is!

Wat een pech!

Gelijk de nodige offertes opgevraagd voor de vervanging. Jammer genoeg geven velen de voorkeur aan de totale vervangen aangezien men aangeeft dat gedeeltelijke vervanging kleurverschillen tot gevolg heeft en alleen de ruit vervangen niet mogelijk is.

Nu wil het zo dat mijn ouders een zeiljacht hebben en het fenomeen zeilmaker mij dus bekend is.

Wat ik mij nu afvraag is of er mensen zijn geweest die wel eens een cabriodak-raam hebben laten vervangen door iemand anders dan de Cabrioland-en van deze wereld. Wat waren de ervaringen hiermee? En welke kosten horen daarbij?

Txs,

Jorgo

11 okt 2007 13:30
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
JorgoIJ schreef:
.. en alleen de ruit vervangen niet mogelijk is.

Wat 'n onzin :!:

Ik heb 'n jaar of 4 geleden alleen de ruit van m'n 964 Cabrio laten vervangen door ROVAKO (heette toen nog ABC - 't bedrijf van z'n vader)

Ik was en ben verbaasd over het resultaat - er was en is nog steeds niet te zien dat de ruit vervangen is - en de ruit zit er nog steeds superstrak in :!:

Prijs kan ik je wel geven, maar die is van 4 jaar geleden :roll:

Bel anders gewoon even met Ronald zelf :idea:

11 okt 2007 14:05
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]