Krijtstreepje eraf, dat klepje bij het achterlicht en wellicht een iets kleinere spoiler en hij is best mooi.
31 aug 2007 9:23
Jurgen
Westervoort
"Best mooi" zeg je...en ik ben bang dat je daarmee de spijker op z'n kop slaat...
Ik heb gewoon een voorgevoel dat het geen al te groot succes gaat worden, hoe goed hij ook ongetwijfeld gaat zijn ; zet 'm naast de Aston en je ziet 'm niet meer staan...
idd best mooi, een supermooie bolide is het niet, maar tis ook geen monster op wielen. Succes zal grotendeels denk ik afhangen van de prijs en de daadwerkelijk beschikbare binnenruimte. (maar het zal inderdaad wel niet echt gaan stormlopen.......)
31 aug 2007 10:12
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
best mooi de voorkant is echt wel mooi, maar de achterkant (lijkt zo'n beetje op de achterkant van m'n broer z'n vorige wagen : een mazda 626 ) zal ik eerder ,niet echt lelijk' noemen
Gebruikers op dit forum: CJ, Google [Bot], molen934
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum