Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 23:27

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
wie heeft een interface laten inbouwen voor zijn ipod?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht wie heeft een interface laten inbouwen voor zijn ipod??
Hallo allemaal ;)..heb een 2004 cayenne,en wil misschien een interface laten inbouwen voor me ipod op de pcm,nou ben ik benieuw of iemand hier al voorzien is,en mij kan vertellen hoe het werkt.
alvast bedankt..groeten Gijs.

01 sep 2007 18:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen Belgiƫ
Bericht 
Ik heb zowel een in de Cayenne als in de 997 staan.

Werkt op de uitgang van de cd lader, dus cd-lader of i-pod.
Je kan 4 afspeellijsten raadplegen, en de volledige bibliotheek van je i-pod, door gewoon deze lijsten te selecteren zoals je een cd zou selecteren bij de cd-lader. Net als bij een cd, kan je dan ook door de titellijst lopen.

Indien je meerdere afspeellijsten hebt, kan je de gewenst lijst ook kiezen voor je de Ipod aankoppelt.

Ikzelf heb mijn favoriete lijsten een nummer gegeven van 1 tot 4 voor hun benaming, want de pcm neemt enkel de 4 eerste lijsten op in het PCM systeem.

Vind het een geweldig systeem en was blij dat ik een geen van de wagens een cd-lader had genomen zodat ik dat geld niet kwijt was.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

01 sep 2007 19:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 C4 Targa zwart, zwarter, zwartst!
N.Brabant
Bericht 
Ik had in mijn dagelijkse auto ook zo'n interface, waarbij mijn radio de ipod als een CD wisselaar ziet. Het nadeel is dat je dan dus inderdaad afspeellijsten moet maken, en alleen deze kunnen worden gespeeld. De ipod zelf is ook niet meer bedienbaar.
Op zich geen probleem, maar er staan 12000 nrs op mijn ipod, en ik wil dat alles toegankelijk is. En 10 lijsten van 1200 nrs (of in het cayenne geval 4 van 3000 nrs) maken is niet echt handig, je zoekt je rot.
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb nu, ook in mijn P, een ipod adapter kabel: gewoon in de aux achterop de radio, je kunt de ipod blijven bedienen zoals je gewend bent, en het geluid is top! Kabeltje kost 20-30 eutjes...

02 sep 2007 22:21
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
flatsix schreef:
Ik had in mijn dagelijkse auto ook zo'n interface, waarbij mijn radio de ipod als een CD wisselaar ziet. Het nadeel is dat je dan dus inderdaad afspeellijsten moet maken, en alleen deze kunnen worden gespeeld. De ipod zelf is ook niet meer bedienbaar.
Op zich geen probleem, maar er staan 12000 nrs op mijn ipod, en ik wil dat alles toegankelijk is. En 10 lijsten van 1200 nrs (of in het cayenne geval 4 van 3000 nrs) maken is niet echt handig, je zoekt je rot.
Om een lang verhaal kort te maken: ik heb nu, ook in mijn P, een ipod adapter kabel: gewoon in de aux achterop de radio, je kunt de ipod blijven bedienen zoals je gewend bent, en het geluid is top! Kabeltje kost 20-30 eutjes...

dat dacht ik ook,vind de manier van zoeken op de ipod veel beter...waar kan ik die kabel krijgen voor de pcm2?
thanx voor je bericht..gr Gijs

02 sep 2007 22:51
Profiel
PorscheForum Rakker
964 TIP
Amsterdam
Bericht 
Een alternatief is wellicht het volgende:

http://eshop.macsales.com/item/Newer%20 ... y/TRAFWHT/

Het is niet zo gelikt als een complete geintegreerde oplossing in je huidige soundsysteem, maar het werkt erg goed, je kan de iPod volledig blijven bedienen en wordt ondertussen ook nog opgeladen.
Is compatibel met alle modellen iPod vanaf 3e generatie (4 jaar oud).
Er zijn verschillende van dit soort apparaatjes op de markt en we hebben ze allemaal geprobeerd, maar dit is beslist de beste..

02 sep 2007 23:22
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]