Auteur |
Bericht |
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
TireShoes®
Hallo, is er iemand bekend met:
TireShoes® have been specially designed to prevent tyres from going square. Emphasis is made to the long winter storage season when cars tend to stand for months at a time. Tyres develop "flat spots" and sidewalls deform, resulting in damaged tyres, a bumpy ride and uneven tread ware.
TireShoes® offer ideal support for both crossply and radial tyres, relieving and keeping them perfectly round by means of a concave solid rubber pad, shaped like the tyre itself. Installation is simple, no jack, no tools, no screws, simply place the four non-slip solid rubber pads in front of each wheel and drive on, that's it!
TireShoes® have been designed to fit tyres up to 11 ¼" (285mm) in width and up to 39" (1000mm) in diameter, making them suitable for virtually all vehicles. The concave shape of TireShoes® offers increased surface support up to 11" x 12" (275mm x 300mm), relieving the tyres whilst parked and during long term storage.
Ik zou graag jullie ervaringen willen horen.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
23 okt 2007 22:17 |
|
|
marcelSC
|
ik gebruik assteunen, zijn nog mooier rond of 3+Bar erin..
|
23 okt 2007 22:30 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: TireShoes®
TireShoes® have been specially designed for concour weenies that don't have the balls to drive their cars the way they were intended to be driven and store them in the garage for periods of too great length.
If these car owners just had the brains to go out and drive and enjoy their cars instead of parking them in the garage and polish them to death, they wouldn't have to waste their money on any of our crappy products.
We are extremely excited to be able to announce that for these same dumb ass car owners, we will soon have a new product available: The Magic Static Dust Collectors (patent pending).
This clever devices will collect all the dust from you pristine garage and prevent it from getting on your car.
Now your garage queen will never look like it is just standing there collecting dust ever again and you can impress all your friends.
The Magic Static Dust Collector comes complete with batteries and state of the art, aerospace quality mounting hardware.
It is available in a wide range of colors and designs, so there is always a Magic Static Dust Collector that will match the color and style of your car!
We are now taking pre-orders for a special introductory price of only € 999,00
Make sure you don't miss out and pre-order yours today!
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
23 okt 2007 22:45 |
|
|
jampie
Boxster S Spyder 550Turnhout Belgie
|
Verkopen ze in Duitsland ook onder de naam "reifenwiege"; kost 99 euro voor een set van 4 excl. verzending.
Of het effektief helpt, weet ik niet.
|
23 okt 2007 22:53 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
@jeroen914: en nu in het Fries....
|
23 okt 2007 22:54 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Geen probleem... ik spreek ALLE talen
|
23 okt 2007 22:57 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
@ Jeroen:
Lijkt me trouwens ook ng een redleijke klus om je auto er precies op te krijgen....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
23 okt 2007 22:58 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
23 okt 2007 22:59 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
23 okt 2007 23:17 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
23 okt 2007 23:46 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Haha, hulde jeroen Ik lag wel ff in een deuk!
En marcel, erop rijden: je legt ze dus tegen alle vier de wielen aan, je rijd 20cm en ze zitten goed Uiteraard niet teveel gas geven want dan lanceer je dr een tweetal
|
23 okt 2007 23:59 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
24 okt 2007 0:05 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Jeroen:
Groetnis Werom .......
Om toch even door te gaan over dit onderwerp. Niet zo zeer het product, want daar heb ik mijn twijvels over. Dit beschermt de wangen niet echt.
Als ik de auto op Schiphol parkeer, meestal zo rond een tijdsbestek van een 4 weken dan merk ik het al in de banden... Effect is na een tijdje weer weg.
Heeft dit ook met de ouderdom van de banden te maken???
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
24 okt 2007 3:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... zullen moeilijker in hun oude vorm terug keren
Wat voor banden heb jij er onder dat je dat pas na 'n week of 4 staan (be)merkt
Ik merk het zelf al redelijk snel - zeker als ik flink hard heb gereden en dan de P voor 'n dag of twee in de garage zet - haal ik 'm er dan uit - dan merk ik toch zeker de eerste paar kilometers wel dat de banden 'n kantje hebben ... zijn Conti's Sportcontact van nog geen 3 jaar oud
|
24 okt 2007 3:49 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Conti Sport contact....
Nog geen week oud en nog nooit op gereden (Mag dit over een dikke week ondervinden)
Normaal gesproken rijd ik bijna elke dag wel in de P als ik thuis ben. Maar als ie dus wat langer stilstaat merk ik echt het effect van platte banden. En dit was bij de Pirelli's (P zero)
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
24 okt 2007 4:06 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Deze tireshoes zijn al eens eerder ter sprake gekomen en destijds was men er ook al niet zo enthausiast over.
Het kan vlgns mij ook niet werken. De ronding is voor iedere velgmaat anders en daarmee dus ook de druk die per plek nodig is.
|
24 okt 2007 4:35 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Denk ik niet, zal blijken wanneer je het verschil in radius en booglengte zou uitrekenen voor de meest courante velgenmaten (ie 16-19"), dat het verschil mbt deze toepassing verwaarloosbaar is. Feit blijft echter dat het grootste aandruk vlak met of zonder deze tireshoes denk ik hetzelfde blijft.
@ Olaf: Ik heb precies hetzelfde met mijn Conti's, ook al na een paar dagen maar ook zo weer weg.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
24 okt 2007 8:20 |
|
|
John
Cayenne
|
Hebbie ballen dan hebbie deze dingen als schoenen voor je auto:
Kijk die kuiltjesdingen zijn idd. voor sissies:
Worden ook extra bij geleverd.
Nice post Djieroon
|
24 okt 2007 8:44 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
24 okt 2007 9:23 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Terecht. Al die nichterige accesoires!
|
24 okt 2007 12:09 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
|
Tjonge jonge jonge wat een commentaar allemaal. Mijn auto staat regelmatig langer dan een week stil ivm tijdgebrek om te rijden. Veel op reis. En heb dan ook last van bonken aan het stuur bij de eerste 20 kilometer. Als dit makkelijk te voorkomen is, why not.
Ik heb ze besteld en als het je interesseert kijk over een paar weken maar weer eens op dit topic
|
24 okt 2007 21:03 |
|
|
jampie
Boxster S Spyder 550Turnhout Belgie
|
Ik krik mijn wagen effe op als hij langer dan 2 weken stilstaat en geef dan de wielen even een kwartdraai.
Zo voorkom je ook dat ze vervormen op dezelfde plek.
Is slechts 5 min.werk.
Als de wagen voor lange tijd stilstaat vervormen de flanken van de banden en het duurt echt wel een tijdje voor die vervorming er terug uit is. Heb het al geleerd van vroegere autos die voor langere tijd stilstonden.
Vandaar effe krikken.
|
24 okt 2007 22:04 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Dus ALS je dan een keer gaat rijden, rij je ook nog als een...
|
24 okt 2007 22:44 |
|
|