Auteur |
Bericht |
jwstuijv
|
997 S of 997 4S
Waarschijnlijk al eerder aan de orde geweest: waar gaan we voor: een 'gewone' 997 S of de 4S. Enkel achterwielaandrijving gaat harder en geeft meer lol. En die brede achterkant van een 4S die is zo weergaloos mooi (misschien weer sneller op bochtiger stukken) ....... wat gaat het worden?
Wie heeft ervaring met het rijden in de S en de 4S?
|
22 nov 2007 19:11 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
S
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
22 nov 2007 19:22 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
S, zonder twijfel
begrijp de overweging wel, want de 4S is stiekem mooier
_________________________________________ Got coffee?
|
22 nov 2007 20:01 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dagelijks gebruik 4S, anders S of misschien wel een GT3
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 nov 2007 20:48 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
Ben waarschijnlijk de enige die een gewone carrossierie mooier vind dan de brede S (buiten dat ze meer weerstand hebben en dus langzamer zijn.. ), maar als het dan toch een brede moet zijn , dan toch de turbo
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
22 nov 2007 20:52 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
je bent niet de enige.
|
22 nov 2007 21:07 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
S
|
22 nov 2007 21:08 |
|
|
F@RGO
|
Ik vind de 4s wel mooier vanwege de iets meer bredere kont.... maar....
1. de s rijdt iets hevigere en is agressiever op het gas.
2. de s kost heel wat minder
3. de s is zuiniger
4 de s heeft ook nog meer kofferruimte voor
5 en ik heb een s en ben heel kontent
6 voor meer grip in de regen kies ik dan liever een cayenne
|
22 nov 2007 21:15 |
|
|
FS1
|
Ga eerst zelf maar eens rijden. Gokje: je merkt niets....
Dan blijft alleen de achterkant over en wat je mooi vindt. Een S is al vrij breed als je er achter zit.....
|
22 nov 2007 21:42 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
22 nov 2007 22:04 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
'k vind de 4S echt wel mooier...maar voor de rest pleit alles in 't voordeel van de S
...'k moet wel toegeven dat ook de 4S nog speels genoeg rijdt om je te amuseren...no worries
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
22 nov 2007 22:08 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Zo'n 4s zal inderdaad best behelpen zijn
Paul ik dacht dat jij wel een beetje van een breed kontje hield
|
22 nov 2007 22:41 |
|
|
jwstuijv
|
jouw reactie Paul, die is van geweldig belang THX!
|
22 nov 2007 22:48 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Dank u heer van Engelen, ik kan af en toe best wel eens serieus zijn..... kost wel moeite....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
22 nov 2007 22:53 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
ZEKER, Ruud
Maar niet tegen elke prijs
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
22 nov 2007 22:53 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
22 nov 2007 22:55 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Nee hoor.Ik roep dat ook al jaren.En juist bij een 993 is de toch al smal tonende neus te veel uit verhouding met de nog dikkere S kont. Bij een 997 vind ik het veel meer in verhouding en vind ik een dikkere wel mooier.Dan heeft het weer een beetje de proporties van een gewone 993
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
22 nov 2007 23:19 |
|
|
Lydia
|
|
22 nov 2007 23:46 |
|
|
Henk
PF # 136
|
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
22 nov 2007 23:52 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
|
22 nov 2007 23:54 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Wat was de vraag ook al weer
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
Laatst bijgewerkt door Jan A. (997 4S) op 23 nov 2007 0:05, in totaal 3 keer bewerkt.
|
22 nov 2007 23:57 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Zo is hij afgeleverd nu nog zo houden :wink:
By the way, ik zou in het geval van de 997 voor de 4S gaan of inderdaad zoals Paul al zei, de GT3.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
22 nov 2007 23:58 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Als je het verschil tussen een S en 4S niet voelt, met alle respect, maar dan heb je echt geen gevoel voor autorijden.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 nov 2007 0:08 |
|
|
jwstuijv
|
HenkC2C schreef: 'Zo is hij afgeleverd' Eens vragen wat voor spul ze gebruiken, ziet er helemaal super uit!
|
23 nov 2007 0:13 |
|
|
jwstuijv
|
|
23 nov 2007 0:26 |
|
|