Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
 Top service van Hoogenboom, zelfs op zondag
_________________________________________ Got coffee?
|
07 jan 2008 9:36 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
 Re: Top service van Hoogenboom, zelfs op zondag
Top service op persoonlijke titel van een monteur die bij Hoogenboom werkt dus  .

_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 jan 2008 9:42 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
idd, gewoon buiten werktijd 
|
07 jan 2008 10:29 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. zal toch niet binnekort ook voor zichzelf gaan beginnen 
|
07 jan 2008 11:37 |
|
 |
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
En als jij nu eens op een avond bij de AH iemand ziet twijfelen over welke nootmuskaat zij moet nemen, dan zou jij toch niet voorbij lopen en denken, het is vijf uur geweest, zoek het lekker zelf uit
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
07 jan 2008 13:02 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Kijk, iemand met hart voor zijn werk en voor anderen... kom je niet veel tegen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 jan 2008 13:39 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Kijk dat is nog eens iemand met hart voor het merk. Zo iemand kan het niet hebben dat iemand blijft staan terwijl hij zelf de helpende hand kan uitsteken.
Hulde voor dit soort mensen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
07 jan 2008 15:37 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Kijk dat is nog eens een vakman ......
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
07 jan 2008 15:40 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Klasse van die werknemer. Goede reclame voor zijn baas.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
07 jan 2008 17:06 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
De naam en service van de zaak is het product van de servicebereidheid van de werknemers!

_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
07 jan 2008 20:20 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Heel netjes 
|
07 jan 2008 22:21 |
|
 |
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
 Top service van Hoogenboom, zelfs op zondag
vind Hoogenboom toch erg veranderd de laatste tijd (positief) - als ik een jaar of wat geleden op zaterdagmorgen de showroom inliep om vast even te beslissen welke ik zou bestellen als ik de Staatsloterij zou winnen, werd ik niet aangekeken of aangesproken (kan ook aan mij liggen heb ik wel eens gedacht......??) maar tegenwoordig is dat heel anders; even binnenlopen en rondkijken en je hoort een vriendelijk 'goedemorgen' en je eindigt op een barkruk met een bak koffie en een leuk gesprek, zo kan het dus ook......... ps. die monteur geeft idd. een heel goed voorbeeld
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
08 jan 2008 17:49 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
de mensen maken idd het bedrijf 
|
08 jan 2008 21:30 |
|
 |
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
zo is t!
|
08 jan 2008 21:57 |
|
 |
corry
997 S /2006
|
Waarom niet zijn baas de complimenten over brengen van deze fantastische monteur van hem. Geef de monteur in kwestie gelijk een leuke attentie , doos pralines , kan die uitdelen aan zijn collega's, dat is toch leuk.
_________________________________________ Puts a smile on my face every day
|
08 jan 2008 22:42 |
|
 |
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Klopt helemaal, maar werknemers zijn/doen, wat de baas uitstraalt (in veel gevallen !). Door zijn baas in te lichten over dit posiiteve voorval, kun je deze werknemer geen betere dienst bewijzen.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
08 jan 2008 23:18 |
|
 |
mayonaise
|
ben er 1 keer geweest, P mooi gewassen afgelevert, en 3 weken mogen wachten... daar ga ik nog niet over zeuren..
maar toen ik hem terug kreeg was ie gewoon smerig en vuil alsof het ding 3 weken op de pechstrook van een drukke snelweg had gestaan...en je moet weten dat ik geen clean freak ben met mijn auto's, maar dit was gewoon erg.
Dus daar zien ze me nooit meer, ook al was het nog dicht bij de deur.
|
09 jan 2008 8:45 |
|
 |
John
Cayenne
|
Is sinds het vertrek van Oscar de H. veel veranderd..........
Harry regelt het wel
|
09 jan 2008 8:52 |
|
 |
TeChNo2
BoxsterSteenbergen (NB)
|
Ben het helemaal met de positieve berichten eens, mijn P komt er ook vandaan, had na een paar weken iets kleins (door mijn eigen schuld) en kon direct even langs komen zodat er even naar gekeken kon worden.
En terwijl ik wachte inderdaad een gezellig praatje, kopje koffie, sterker nog ik kon eventjes mijn werk afmaken en daarna weer naar huis.
enne wat mijn voorganger al zei: idd harry regelt het wel
Ik ga daar nog wel eens terugkomen (en dan bedoel ik niet alleen voor onderhoud en dergelijke)
|
09 jan 2008 19:33 |
|
|