beste mensen,
ik ben in het bezit van een 964c2 van 1991. vorige week heb ik een bilsteinset pss9 eronder gezet. dat bevalt uitstekend! enige nadeel is dat je nog harder gaat rijden. volgende aanpassing zijn de stabilisatorstangen. nu zitter er stangen van 20mm voor en achter op. ik zag dat de dikte van rs-stangen voor en achter anders zijn. de voorste is 24mm dik terwijl de achterste "maar" 18mm is. kan iemand mij uitleggen waarom achter dunner is en wat nu wijsheid is om te doen?
alvast bedankt.
PPC2
07 maart 2008 9:16
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Re: stabilisatorstangen 964c2
pegelsc2 schreef:
kan iemand mij uitleggen waarom achter dunner is en wat nu wijsheid is om te doen? alvast bedankt. PPC2
De stabi's van de RS zijn niet vergelijkbaar met die van een C2 (of C4). Ik zou eerder een stabiset van H&R proberen oid.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], rene leclerc
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum