Auteur |
Bericht |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Porsche fietsen ????
Hat kan niet anders dan dat dit natuurlijk Porsche fietsen zijn........
http://www.world-vtt.com/video-mondial- ... rquee-a218
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
27 maart 2008 1:06 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
oja, daarom was mountainbiken zo leuk!!
(alleen in Z.Limburg/Nijmegen-Arnhem/Ardennen waar ik altijd ging was het lang niet zo steil, bochtig, smal etc... Erg vet!)
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
27 maart 2008 1:29 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Gaat inderdaad best hard, zullen waarschijnlijk al lang geen zijwieltjes meer hebben Altijd leuk die downhill filmpjes.
|
27 maart 2008 8:23 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Mwah..................., ze hoeven niet eens te trappen
|
27 maart 2008 8:46 |
|
|
cabrio wim
|
Ben al draaierig van alleen maar te kijken, niet voor mij weg gelegd zulke kapriolen.
|
27 maart 2008 9:01 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: Porsche fietsen ????
Nee... Dat zijn zeker geen Porshe Fietsen...
Die zouden dat niet hebben overleefd (spreekt hij uit ervaring)!
Mijn Porsche FS Evolution (een fiets van -destijds- ruim fl. 12.000,00!) die ik met een prijsvraag had gewonnen heeft in de twee jaar dat ik 'm gehad heb 4 (!) nieuwe frames gekregen! De frames scheurden steeds bij het crank-stel en er verschenen 'luchtbobbels' onder de lak die over het carbon was gespoten. De laatste keer dat 't frame vervangen moest worden, was er echter geen geel/carbon frame meer en wilden ze een (nieuwer) grijs/carbon frame monteren. Dat vond ik niet mooi, dus met Pon Porsche in overleg. Het bleek dat de leverancier (Votec) failliet was en dat de productie was overgegaan naar Storck. Storck leverde alleen het nieuwe model (dus met grijze bestickering)...
Uiteindelijk maar een vergoeding van € 2.500,00 geaccepteerd en de fiets bij de vestiging in Leusden laten staan...
Oh ja, deze was 't:
Vervolgens heb ik maar een Cannondale Prophet gekocht en die is onverwoestbaar!
Het filmpje is trouwens super!
Zo'n downhill doe ik trouwens liefst met een huur-bike (hooguit het eigen risico als 'schade')...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
27 maart 2008 10:26 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
T.ring wat gaat dat hard.....
|
27 maart 2008 10:37 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Zo,en nu terug naar boven.
|
27 maart 2008 13:02 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
ski-lift
|
27 maart 2008 20:21 |
|
|
P-911
964 C2
|
Wat een onwijs gaaaaaaaaaaaaaaf filpie
Jammer dat we in NL niet zulke afdalingen hebben
Zijn hier bikers trouwens, nu er een filmpje op het forum staat??
|
27 maart 2008 20:33 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Tjeeemiiiigg dat gaat super snel zeg, een ware doodsverachting Wat een lef
Het verschil tussen deze superman en de overige fietsers. (of deden die extra langszaam???)
|
27 maart 2008 21:01 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Geweldig!
Twee weken geleden nog downhill van de Venosc geweest...........op ski's.
Kerel van skishop vertelde dat er 's-zomers zo'n 6000 "fietsers" tegelijk in het gebied bezig zijn! Stuk minder dan het aantal skiers natuurlijk maar als je de smalle fietspaadjes ziet
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
27 maart 2008 21:53 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ik ben ook fervent sporter, wissel af tussen hardlopen, fietsen en MTB'en. Ik woon "helaas" aan zee, meer dan wat singletracks in bossen en duinen is er hier niet. Af en toe trek ik dan ook naar de Vlaamse Ardennen. De Ardennen, da's al een tijdje geleden, 's zomers op reis is het met de koersfiets want m'n vriendin is te benauwd om te MTB'en ginder.
Op dit filmpje gaat het echt hard, zelfs als ze die afdaling uit het hoofd kennen. Wel een mooie afdaling, niet extreem gevaarlijk, pad is nog redelijk breed. Let op, in werkelijkheid is dit nog veel steiler bergaf dan je denkt aan de hand van het filmpje hoor. Zou toch eens moeten slikken, denk ik...
|
28 maart 2008 14:13 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik heb de indruk dat die jongen met de camera op de helm een betere afdaler is dan degene die ervoor rijdt, want hij houdt die jongen wel heel gemakkelijk bij, maakt hier en daar -best lastige- 'afkortingen' en lijkt strakker te sturen...
Ik zou wel eens een afdaling van die jongeman willen zien zónder dat iemand voor 'm uit rijdt, waardoor je nóg meer het effect krijgt dat je zelf op die fiets zit.
Ik ben in Davos wel eens een paar keer van de Schatzalp afgedaald met een huurfiets achter een aantal vrienden die daar wonen en het wel vaker doen. Na 3 of 4 afdalingen denk je de weg wel te kennen, word je overmoedig (ik in ieder geval ) en denk je die jongens wel bij te kunnen houden...
Gelukkig was er slechts een eigen risico van CHF 200,00 van toepassing op (schade aan) de fiets .
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
28 maart 2008 15:14 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ik ook
|
28 maart 2008 15:33 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
28 maart 2008 22:11 |
|
|
Casper937
|
Is jullie ook opgevallen dat de eerste rijder een Giant rijder is en de tweede een boef van SRAM? Maw zijn prof. gasten.
Ik ga zelf 30 aug naar trailaddiction in Frankrijk.
Grt
Casper
|
28 maart 2008 23:26 |
|
|
P-911
964 C2
|
Jammer een beetje te ver uit de buurt
|
30 maart 2008 12:53 |