Dit is een vorige wagen van Rami. Je kan hem bereiken op www.autoforum.be .
Ik herinner me dat hij deze Boxster destijds heeft laten ombouwen bij PSI Motors, moet dus vandaar komen.
Greets,
Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)
Mechelen, België
Is idd de ex Boxster van mijn neef. Zal eens informeren waar hij die achterklep verkregen heeft.
Geen bimoto, maar was omgebouwd naar een biturbo en onder die achterklep zit dus idd de intercooler voor de turbos.
Vermoed dat het idd van PSI afkomstig is.
_________________________________________ Automotive Engineering = German Engineering !
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!
Laatst bijgewerkt door desmett op 07 apr 2008 0:38, in totaal 1 keer bewerkt.
07 apr 2008 0:36
jampie
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Deze auto heeft zeeeeeeer lang te koop gestaan bij een handelaar hier bij mij in de buurt. Ik heb die man er 1 keer mee zien optrekken en het leek wel een raket.......maar verder raakte hij er toch slecht vanaf.
Onder de kofferklep zat blijkbaar nog 1 of andere koeler vandaar die sleuven erin.
07 apr 2008 12:25
harko
maastricht
Okay bedankt voor jullie reacties.
Ziet er inderdaad heel gaaf uit maar bij een normale boxster zal het binnenregenen.
Bij de RT Spyder is een soort grille bij het gedeelte waar de kap onder ligt, ook wel mooi.
Maar deze is helemaal verbouwd.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum