Auteur |
Bericht |
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ja
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
25 apr 2008 21:12 |
|
|
horn
PF #57
|
6k particulier (?) vink veel, tenzij garantie.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 apr 2008 21:14 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
24 - 26k voor een 3.2
Afgezien van motor/onderstel (techniek) is de rest van de staat uiteraard ook van groot (groter ...) belang.
Ook als dat allemaal heel gaaf is dan nog is de prijs erg pittig.
Maarrrr, je hebt maar 1 gek/liefhebber/koper nodig
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
25 apr 2008 21:25 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Voor zover ze mij altijd hebben wijsgemaakt levert de investering die je in een auto doet nooit meer dan 30% van het geïnvesteerde bedrag op.
Dus in dat geval is 6k wel heel veel geld extra. Maar ja zoals Paul al zegt, je hoeft maar 1 enthousiasteling tegen die het er voor over heeft
Succes met de verkoop dan maar
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
25 apr 2008 22:15 |
|
|
Franco
993 Carrera 4 Coupé
Ex; 997, 993 C2, 964 C2, 911 3.0 SC, 2.4 T en 944.Utrechtse heuvelrug
|
Er zijn genoeg 3.2´s met een km-stand van 1,5 ton, nog (lang) niet toe aan revisie. M.i. is een prijs midden twintig echt te hoog Auto lekker blijven rijden
_________________________________________ Deutsche Gründlichkeit !!
|
25 apr 2008 23:31 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
tja, reviseer je op symptomen of preventief?
_________________________________________ oud is beter
|
26 apr 2008 20:13 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
De meesten merken of zien die symptomen niet eens.......
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
27 apr 2008 0:04 |
|
|
djtommi
manager PR & Online bij BOVAG
|
als koper verwacht ik een probleemloze auto. Of daar revisie en dus flinke investeringen van de verkoper aan ten grondslag liggen, doet er dan niet toe. Zoals hierboven al gezegd, zijn er ook voldoende exemplaren met een hoge km-stand die nog als een zonnetje lopen. Ik ben dan ook niet bereid om er wezenlijk meer voor te betalen, maar misschien wel ietsje meer.
Tenzij je me formeel garantie van, zeg, 100.000km kan geven, maar dat wordt een moeilijk verhaal bij particuliere verkoop, lijkt me.
_________________________________________ Nothing beats an original.
|
27 apr 2008 13:08 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Zelfs voor specialisten is het onmogelijk om te zeggen dat motoren die nu als het zonnetje lopen morgen niet grote problemen vertonen die nopen tot erg duren revisies
Als je dus 'zekerheid' kunt krijgen dat die problemen de komende 200.000 niet zullen voorkomen dan is dat best wel enkele duizenden waard IMHO
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
30 apr 2008 12:46 |
|
|