| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
904 replica http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=1&t=18393 |
Pagina 1 van 3 |
Auteur: | André [ 29 apr 2008 22:20 ] |
Berichttitel: | 904 replica |
Wat vinden de puristen hier van een 904 replica?? Dollar staat wel heeel laag,en vind'um werkelijk schitterend. http://chuckbeck904.com http://www.thunderranch.com/904.html Past een gewone 3.2 in,is door het lage gewicht net zo snel als een gt3 ![]() ![]() Kan deze auto met blauwe platen(oldtimer) in nederland op de weg ?? |
Auteur: | Frederik [ 29 apr 2008 22:49 ] |
Berichttitel: | |
Soms zeggen beelden meer dan woorden, dus om het allemaal een beetje te illustreren: http://www.youtube.com/watch?v=tBBKDpFG2bQ ![]() Vind hem erg goed klinken. Uiterlijk is ook niet verkeerd hoor, als je het mij vraagt. Achterkant is een beetje saai en een speciale striping zou nog mooier zijn. Het is in ieder geval geen misplaatst projectje ![]() |
Auteur: | Jeroen C3.0 [ 29 apr 2008 23:22 ] |
Berichttitel: | |
![]() ![]() ![]() Stoer ding, nog snel ook en een mooie sound. Kosttat? |
Auteur: | Jeroen C3.0 [ 29 apr 2008 23:32 ] |
Berichttitel: | |
Denk alleen niet op blauwe platen, dan zou je hem op een oud chassis moeten zetten, die je dan eerst naar USA zou moeten sturen? ![]() |
Auteur: | aleh [ 30 apr 2008 0:00 ] |
Berichttitel: | |
VET! |
Auteur: | michael [ 30 apr 2008 6:46 ] |
Berichttitel: | |
Mooi, maar die ga je hier niet voor minder dan 75000 euro op de weg krijgen. |
Auteur: | drknauf [ 30 apr 2008 12:33 ] |
Berichttitel: | |
voor dat geld ![]() ![]() |
Auteur: | Maarten [ 30 apr 2008 12:39 ] |
Berichttitel: | |
@Michael: ook als via de Engelse zelfbouwroute gaat? Kaal kost zo'n ding iets van USD 75k toch? |
Auteur: | Jeroen C3.0 [ 30 apr 2008 12:40 ] |
Berichttitel: | |
Waar baseer je dei EUR 75.000 op Michael? Dat is nl. wel USD 120.000,- Ik weet niet wat die kit moet kosten, maar ik denk dat je in de USA voor USD 7.500 toch echt wel een goed gebruikt 3.2 blok met 915 bak moet kunnen vinden. Laat die hele kit nou eens USD 30.000 kosten, dat zit je nog niet aan de helft en heb je de meeste essentials al te pakken. Andre, jij enig idee wat zo'n auto EXW zou moeten kosten? |
Auteur: | Maarten [ 30 apr 2008 13:05 ] |
Berichttitel: | |
Van Pelican: - it will be sold complete, sans engine and transmission - curb weight under 1750 lb. - fiberglass body ~ no rust! - reinforced chassis - 'modernized' suspension and brakes - 8" front / 10" rear tires - optional A/C - target price ~ $50,000 draadje |
Auteur: | BJ964 [ 30 apr 2008 13:06 ] |
Berichttitel: | |
Leuke auto met een heel erg mooi geluid. Heerrrlijk ![]() |
Auteur: | André [ 30 apr 2008 13:20 ] |
Berichttitel: | |
Idd Maarten,$50,000 is nu 30K in euri,blok+bak 10K,moet je voor 45.000 euro de koopman zijn. ![]() is wel een nieuw chassis,dus toelating/goedkeuring van RDW???? |
Auteur: | Maarten [ 30 apr 2008 13:28 ] |
Berichttitel: | |
Ik denk toch de Engelse route. Daar laten keuren als zelfbouw. Iets van 3 maanden op Engels kenteken en dan naar NL. Heeft 58GT ook niet zoiets gedaan? Direct via NL is een drama denk ik! |
Auteur: | michael [ 30 apr 2008 15:03 ] |
Berichttitel: | |
Okay heren, luister maar weer niet! Vanuit de States, transportkosten, verzekering, volle mep invoerrechten, volle mep BTW, nieuwe auto dus BPM aftikken, gegarandeerd gezeik bij de keuring. Probeer het dan eens hier, http://www.technic-motorsport.com/M&W%2 ... rices.html Kom je uiteindelijk ook weer boven de 70K uit als je het goed wilt doen. Misschien nog effetjes wachten tot de pond wat verder wegzakt ![]() |
Auteur: | WdePundert [ 01 mei 2008 9:28 ] |
Berichttitel: | |
Mooi geluidje en dito auto. |
Auteur: | Justin [ 02 mei 2008 0:32 ] |
Berichttitel: | |
Even belastingtechnisch(misschien wel heel dom en wellicht helemaal niet van toepassing), maar hoe kan er BPM worden gevraagd over een auto die in Nederland geen nieuwwaarde heeft gehad. Hoe wordt de hoogte bepaald? Enige wat ik mij hiervoor zou kunnen bedenken is dat de auto getaxeerd wordt en hierover BPM wordt betaald? Lijkt me geen makkelijke weg, maar het lijkt me wel dat als die 904 er echt komt, dat het ongetwijfeld de moeite wel waard zal zijn. Wat is dat een beauty zeg ![]() |
Auteur: | michael [ 02 mei 2008 1:44 ] |
Berichttitel: | |
BPM over die 41000 pond. |
Auteur: | kristof [ 06 mei 2008 21:31 ] |
Berichttitel: | |
the real deal : http://www.janluehn.com/stock/16/Expertise_904.pdf zoudie kosten ? ![]() |
Auteur: | zuugnap [ 06 mei 2008 21:55 ] |
Berichttitel: | |
original list price $7,425. sale price $253,000 (January 2003) Christie's price $565,000. (August 2006) http://www.puffofsmokeracing.com/Cars/p ... ry/904.htm das nog es investment 43 jaar mja inflatie schijf van cunningham erbij! dan word t mischien wat minder hier nog paar meer te koop http://www.the904store.com/forsale.htm |
Auteur: | 58GT [ 07 mei 2008 23:12 ] |
Berichttitel: | |
Overal is wel een "mannetje" voor, gewoon kopen die bak, voor 3000 tot 10000 euro weet mijn "mannetje" uiteindelijk aan een kenteken te komen. via via ![]() ![]() http://chuckbeck904.com deze dus.. |
Auteur: | MetalGreen911SC [ 07 aug 2008 12:42 ] |
Berichttitel: | |
Joop Stolze heeft er een te koop staan. |
Auteur: | michael [ 07 aug 2008 12:46 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Geldt dat voor elke moeilijk invoerbare auto? |
Auteur: | Erick [ 08 aug 2008 9:24 ] |
Berichttitel: | |
Wat zou dat ding bij Stolze kosten ![]() |
Auteur: | zuugnap [ 08 aug 2008 9:30 ] |
Berichttitel: | |
ff belle?? er zit een 911 carrera motor in van 1976 en hij kost genoegggg centjes ![]() |
Auteur: | Erick [ 08 aug 2008 9:47 ] |
Berichttitel: | |
Hij is wel onwijs stoer |
Pagina 1 van 3 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |