Auteur |
Bericht |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Porsche Centrum Gelderland
Porsche Centrum Gelderland maakt zich op voor opening
(1/25/2006)
De directie van Porsche Centrum Gelderland heeft afgelopen week het dealercontract met Porsche importeur Pon’s Automobielhandel B.V. in Leusden ondertekend. De bouw van het nieuwe Porsche dealerbedrijf langs de A50 tussen Arnhem en Nijmegen verloopt voorspoedig.
Het Porsche Centrum zal medio maart aan de Ressenerbroek 2 in de gemeente Heteren de deuren voor het publiek openen. Een officiële Porsche dealer voor het oosten van Nederland wordt daarmee een feit.
Vanaf de opening staat er een team van twaalf specialisten klaar en zal service voor de cliënt hoog in het vaandel staan. De Porsche dealer is nieuw in Heteren, maar niet onbekend in “Porsche-land”. Een groot deel van het personeelsbestand heeft jarenlang ervaring opgedaan bij Porsche specialist Carreric Motors uit Mook. Hierdoor heeft Porsche Centrum Gelderland ook veel knowhow op het gebied van klassieke Porsches in huis.
“Elke Porsche is voor ons een klassieker en elke klassieker is voor ons een Porsche. Van oud tot nieuw, iedereen is bij ons van harte welkom”, aldus de heren Mark Wegh en Eric Hendriks, directie van Porsche Centrum Gelderland. Porsche Nederland zag ruimte voor uitbreiding van het Porsche dealernetwerk. Met name door de komst van de Porsche Cayenne en de Porsche Cayman is het marktpotentieel in Nederland afgelopen jaren verdubbeld.
Bron: Autorai.
|
25 jan 2006 17:15 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Bron moet zijn Pon Porsche Import.
Als redactie van het NPC Magazine krijg ik info altijd gemaild van Pon.
Het is gewoon een persbericht.
Ik verwacht overigens wel veel goeds van dit nieuwe Porsche Centrum.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 jan 2006 18:34 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Ik rijd er elke dag langs en is best leuk om te zien hoe het wordt opgebouwd.
Denk dat ik straks te vaak te laat ga komen op mijn werk
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
25 jan 2006 20:14 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Waarschijnlijk ben ik met mijn 3.2 één van de eersten voor de APK in april.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
25 jan 2006 20:40 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
25 jan 2006 22:34 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Ik ken Erik niet, maar Mark Wegh des te beter, als (oud) collega uit de (PON) VW / AUDI organisatie, en die is echt wel "los vertrouwd": beslist géén "bla, bla" figuur.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
25 jan 2006 22:59 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Volgens mij is zijn passie toch altijd de oudjes, denk wel dat dat blijft
|
26 jan 2006 1:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Betekent Porsche Gelderland overigens het einde voor Carreric? Of blijft dat op een of andere manier naast elkaar bestaan?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jan 2006 7:52 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Volgens mij einde van Carreric...
|
26 jan 2006 10:54 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
Ik heb van Erik begrepen dat Carreric opgaat in PCG. Het aardige is, dat er waarschijnlijk andere (=lagere) tarieven gaan komen voor de classics. dan de standaard Porsche tarieven voor de nieuwe modellen.
Dat zou goed verdedigbaar zijn omdat andere merken (bmw oa) dat toch ook al doen, en Porsche anders een klantengroep zou laten liggen.
Of de oude locatie in Mook in functie blijft, is mij niet bekend. Lijkt me toch niet logisch.
Ik vind het in Mook altijd een vriendelijke en open sfeer, je kunt er rustig rondkijken en men is nooit te beroerd om uitleg te geven.
Die sfeer moeten ze niet vergeten mee te verhuizen
|
26 jan 2006 10:57 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
is voor deze locatie de discussie wat beter is
dealer of specialist ook meteen gesloten
|
26 jan 2006 10:59 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
Lijkt me, zakelijk gezien inderdaad een sterk concept om het zo te doen.
Maar daar zullen de andere ondernemers onder ons misschien wel andere ideeen over hebben
|
26 jan 2006 11:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Als hij het volhoudt om met de KJN en Gayman de ruimte in het bedrijf te houden voor die oude barrels.
Denk nl. dat als er een capaciteitsprobleem optreedt, je aan de KJN's en Gaymans meer kan verdienen...
D'n tiet zalt leru.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jan 2006 17:16 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Correctie, "bron" moet zijn "mijn bron."
|
26 jan 2006 17:47 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
26 jan 2006 19:59 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
26 jan 2006 20:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik kan me niet voorstellen dat voor PCG andere afspraken gelden dan voor Wittebrug, Hoogenboom, A-Point, PCZ etc. Toch?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jan 2006 21:14 |
|
|
Targa911S1967
"Porsche's zijn om op te vreten..."
|
_________________________________________ Porsche's zijn om op te vreten....
|
26 jan 2006 21:19 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
"Wegh en Hendriks verwachten zeker zeventig procent van de bestaande aftersalesklanten van Carreric in het nieuwe bedrijf weer van dienst te mogen zijn. "We doen er alles aan om de drempel zo laag mogelijk te houden, door middel van korting op arbeidsloon en onderdelen voor wat oudere Porsches tot bouwjaar ‘98/99, en door pakketprijzen voor onderhoud. Als je bij ons komt voor een 20.000 kilometerbeurt aan een 911 Carrera 4 uit 1994, dan kunnen we van tevoren precies zeggen wat dat kost, en wat erbij komt als blijkt dat bijvoorbeeld de remblokken moeten worden vervangen. We zullen weliswaar iets duurder worden dan voorheen bij Carreric het geval was, maar dat verschil kunnen we makkelijk uitleggen aan de klant: we gebruiken alleen originele onderdelen, en je doet aan waardebehoud want een Porsche met een onderhoudsboekje vol stempels van de officiële dealer brengt - ook op hogere leeftijd - bij inruil of verkoop gewoon meer op."
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
26 jan 2006 21:56 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Locatie wordt (tijdelijk) door een ander overgenomen inclusief de voorraad gebruikte delen.
Ga je naar Carreric, ga je toch voor de kennis en de sfeer die het bedrijf en dus de mensen uitstralen. mensen vehuisen mee dus sfeer zal blijven, alleen in een nieuw jasje.
Prijs, tja wie weet, de tijd zal het leren, maar als er een P voor staat is het altijd een verrassing, maar echt cheap is het nooit (geweest)
|
26 jan 2006 22:16 |
|
|
Mick
|
|
26 jan 2006 22:23 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Niks toch? Alleen dat het onderhoudsboekje met stempels meer geld opbrengt? Kan ik straks mooi mijn onderhoudsboekje gaan verkopen tegen het hoogste bod.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
Laatst bijgewerkt door MarkS op 26 jan 2006 22:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 jan 2006 22:29 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
Wie wordt hier geciteerd?
|
26 jan 2006 22:30 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Wegh en Hendriks misschien??
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
26 jan 2006 22:34 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Je vergeet voor het gemak even dat er een hoop gasten zijn die hun oude barrels in perfecte staat willen houden en daarvoor bereid zijn hun hele spaarvarken te legen.
Ik denk dat ik bijvoorbeeld afgelopen jaar meer aan onderhoud heb uitgegeven dan iemand met een Cockster (nou is dat niet zo moeilijk ) of Cayenne.
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
27 jan 2006 11:01 |
|
|