Auteur |
Bericht |
Justin
Porsche 964 C4
|
Zoek de laagste benzineprijs bij jou in de buurt
Vanwege stijgende benzineprijzen(en het toenemende balen van forumleden over dit feit) een handig linkje waar je altijd ff kan checken waar de benzine(of andere brandstof) het goedkoopst is bij jou in de omgeving:
* sorry, originele site deed het niet, dus bij deze een betere:
http://www.athloncarlease.com/athlon-nl/U-bent-berijder/Onderweg.../Goedkoper-tanken/ *
Je kunt op plaats en benzine zoeken * edit: en afstand! *
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
Laatst bijgewerkt door Justin op 25 mei 2008 10:06, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 mei 2008 9:42 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Thx, handige link. Ik heb nu al een goedkopere gevonden dan waar ik nu tank en nog hetzelfde merk ook.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
25 mei 2008 9:45 |
|
|
horn
PF #57
|
handig? typ 'bilthoven' "geen gegevens"
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 mei 2008 9:54 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Idem, maar dan in míjn woonplaats...
|
25 mei 2008 9:58 |
|
|
WdePundert
|
Bij mij dus wel en als ik op de tweede pagina op mijn woonplaats klik gaat hij ook in plaatsen in de buurt zoeken.
|
25 mei 2008 10:02 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Ik kwam er ook achter, gisteren deed de site het nog, nu niet meer, dus bij deze een betere gevonden(kun je ook op afstand zoeken )
http://www.athloncarlease.com/athlon-nl/U-bent-berijder/Onderweg.../Goedkoper-tanken/
Dacht het wel!
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
25 mei 2008 10:05 |
|
|
WdePundert
|
Bij mij doet ie het nog wel hoor
|
25 mei 2008 10:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Met 3 ct verschil in liter prijs - kost het heen en weer rijden naar die pomp hetzelfde als gewoon hier in de buurt tanken ....
.... heb ik het nog niet over de slijtage aan de auto - en de bijkomende (extra) onderhoudskosten
Alsof de leaserijder zich druk maakt over benzine-prijzen
|
25 mei 2008 10:13 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Voor de een kan het betekenen dat hij wellicht niet goedkoper(netto) uit is en voor de ander wel, heb ik wellicht aantal mensen toch weer pegels bespaard
|
25 mei 2008 10:27 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
ook als ik op de zaak tank (geen lease overigens) ben ik zo'n calvinist die op de prijzen let. Erger me er gewoon aan als er teveel wordt gevraagd. Hier in Nijmegen zitten diverse goedkopere pompen (ook door concurrentie Dld vermoed ik). Ik ga zelf, uit gewoonte inmiddels, altijd naar Lammerts op de Hatertse weg, die is bij de benzines 10ct goedkoper dan adviesprijs. Hemelsbreed zo'n 500m meer naar het centrum, aan de Annastraat, staat een pompstation (wel bemand en met shop, dat wel), die doodleuk steeds minimaal 4 ct boven de adviesprijs aanbiedt, nog duurder dus dan langs de snelweg. Soms zit er zelfs 16ct tussen de prijzen van beide pompen, die zo dicht bij elkaar zitten. Blijkbaar wordt dit verschil door de zichtlocatie, en mogelijk de aardig (ogend)e pompbediende , nog steeds gecompenseerd.
|
25 mei 2008 10:35 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Aardige site! Pomp bij mij om de hoek goedkoopste in een straal van 10 km! Maar wat een geld voor een litertje vloeistof.
|
25 mei 2008 10:37 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, afgelopen vrijdag stond er een artikeltje in het Stan Huygens journaal over Louis XIII Black Pearl cognac a 7500 euro de fles...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 mei 2008 10:49 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Met 1 : 5,5 moet een pomp wel heel dicht in de buurt zitten om het omrijden winstgevend te maken
Vind 't ook erg duur worden, maar tank net zoals de meeste Nederlanders gewoon door...wat moet je anders? Zie het binnen een jaar nog wel 2 euro worden...
|
25 mei 2008 10:51 |
|
|
cabrio wim
|
Site werkt prima, maar wat de site vertelde wist ik al jaren, gebr. Mangnus steeds de goedkoopste bij ons in de buurt, maar België nog iets goedkoper.
|
25 mei 2008 11:12 |
|
|
WdePundert
|
Is dat Mangnus in Koewacht?
|
25 mei 2008 11:14 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Het binnenhof blokkeren totdat er wat accijns af gaat? In belgie was de overheid nog wel zo slim om de burger dat pleziertje te gunnen. In nl jatten ze gewoon direct je geld, maar ze kunnen ook geduld uitoefenen en dan zien ze het later in de BTW terug.
|
25 mei 2008 11:15 |
|
|
cabrio wim
|
Neen, Kapellebrug, wie jij bedoeld is Martens, ook goedkoop maar uithoek daar, kom ik niet zo dikwijls.
|
25 mei 2008 11:27 |
|
|
WdePundert
|
|
25 mei 2008 11:37 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, deze site is toch al heel lang bekend? En de uitkomsten zijn vaak gelijk aan wat de mensen zelf al wisten
Maar toch een leuke reminder.... Overigens, ook ik als lease-rijder let ernstig op de prijzen. Als je dat niet doet, hou je jezelf als medewerker voor de gek... Immers, bedrijf hogere kosten -> jij minder beloning (duurt wel even hoor, maar toch)
|
25 mei 2008 11:46 |
|
|
mr.burns993
|
echt ongelofelijk die woeker prijzen bij de pomp (lang leve de belasting)
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
25 mei 2008 11:47 |
|
|
mike 93
993 C2
|
En volgens de voorspellingen wordt het nog veel erger
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
25 mei 2008 11:51 |
|
|
Jort
Groningen
|
Er zijn ook steeds meer bedrijven die leaserijders bij minder verbruik belonen en omgekeerd.
_________________________________________ Tjolk.
|
25 mei 2008 13:24 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hmm de link kende ik al maar het werkt bij mij nog steeds niet. De pompstations met de laagste prijzen voor benzine komen niet eens in de lijst voor zelfs niet binnen een straal van 25km (voor diesel dan weer wel)
Site is dus verre van compleet en daarmee objectief.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
25 mei 2008 13:39 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Zou btw een goede unique selling point zijn voor tom tom:
als hij jouw op de route van a naar b de goedkoopste mogelijkheid om te tanken wijst...
mja, zullen ze vast allang over aan het nadenken zijn
|
25 mei 2008 19:37 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Wordt een flinke rekensom dan, want dan moet je dus direct ook meenemen wat voor auto, welke rijstijl (al zou de TomTom die kunnen afleiden ), welke brandstof... Dat in combinatie met het aantal verkeerslichten en ga zo maar door
|
25 mei 2008 19:40 |
|
|