Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:46

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Boxster hoekreflector voor. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht Boxster hoekreflector voor.
Zoals jullie kunnen zien in mijn album, heeft mijn Boxster in de koplamp een ander hoekreflectortje. De vorige eigenaar heeft de originele oranje reflector vervangen door een rookglazen reflector (De originele heb ik ook erbij).

Ik ben van mening dat op een blauwe Boxster dat beetje oranje dat ik nu heb, beter staat, dan helemaal clear lights. Dat vind ik omdat dat beetje oranje een mooi contrast op het blauw is. Dus slechts het hoekreflectortje vervangen in een ander exemplaar is de oplossing, en dat is dus gedaan door de vorige eigenaar.

Echter, dit exemplaar is van rookglas, wat zich afscheidt van het Clear glas.
Ik ben van plan dit exemplaar te vervangen door een "Clear" hoekreflectortje, deze kosten weinig maar kan de auto toch wat rustiger en netter laten overkomen (de smoke reflector laat zien dat hij er niet thuishoort aangezien hij de enige "grijze" in de hele lamp is).

Nu mijn vraag: Heeft iemand een foto ter beschikking, van een Boxster met oranje knipperlicht maar clear reflectortje?

En nu we toch bezig zijn: Is het goed mogelijk de standaard Boxster S remklauwen (de rode) op de remmen van een gewone Boxster te zetten? of moet daar de complete set (remklauw + disc enzo) voor vervangen worden?

22 jul 2008 11:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
Wist niet dat je die hoekjes had in smoke én clear...?
Ik zou inderdaad bij een blauwe auto de koplamp unit terug orgineel maken, dus oranje gedeelte in de vaste lamp én oranje hoek gedeelte. Dan loopt de koplamp unit mooi door en anders klopt het niet clear of niet... succes

Privilege Beauty & more...

22 jul 2008 12:06
Profiel Facebook 
Bericht 
zal complete set worden aangezien de schijven ook ander formaat zijn of je gaat met rode kwast over de klauwen heen :mrgreen:
uit mn hoofd was ik voor oude boxster rondom 1600 euro kwijt schijven + blokken, dan komen er nog de klauwen bij !

22 jul 2008 12:11
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Afbeelding

Zo was die van mij in 2005

22 jul 2008 12:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
PF# 1732
Bericht 
Of bedoel je dit :arrow:
Afbeelding

22 jul 2008 12:27
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
PF# 1732
Bericht 
Persoonlijk zou ik gaan voor de "orginele" oranje, of voor de hele "2003" uitvoering (witte knippers en lamp).

22 jul 2008 12:29
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Boxy&Boraman schreef:
Of bedoel je dit :arrow:
Afbeelding

Dit heb ik dus :P En het ziet storend uit! Compleet oranje vind ik té oranje, het mooiste is zoals hier op de foto, maar dan in clear, denk ik :) Daarom wil ik graag een foto met clear hoeklichtjes. Op de foto zijn Smoke hoeklichtjes zoals ik ze heb. (In het echt ziet het er overigens minder storend uit dan in op de foto)

€1600,- dan laat ik de remklauwen mooi zwart :D

22 jul 2008 12:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
N-H
Bericht 
Zo was het dus bij mij: Lapisbleu met oranje

Afbeelding

En ik heb er de Lightronic Xenon erin gezet.

Ik zeg: of geheel oranje of geheel wit :wink: GEEN MIX.

Afbeelding

Afbeelding

22 jul 2008 13:22
Profiel
PorscheForum Rakker
N-H
Bericht 
JE Remklauwen kan je ook gewoon rood laten poedercoaten.

22 jul 2008 13:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Ik heb vanmiddag "even" (moest het hele boekje doorbladeren omdat het me zonder niet lukte de lamp eruit te krijgen :lol: ) de oranje reflector geplaatst aan de linker zijde. Dit aanzicht heb ik vergeleken met de rechterzijde en ik vond de oude situatie, dus met de smoke reflectoren, mooier. Ik denk dat ik het dus maar zo laat :). Misschien wissel ik de smokes voor clears maar ik denk dat ik zo ook tevreden ben ;)

Bedankt voor de hulp :)

22 jul 2008 17:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
had je dat niet eerder kunnen doen... :roll:

:lol: :lol: :lol:

Privilege Beauty & more...

22 jul 2008 18:57
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Dat had niets uitgemaakt ;) want ik weet nu nog steeds niet of ik de witte reflector koop i.p.v. de smoke

22 jul 2008 19:26
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]