Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:14

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Kontakten met Porsche 968 club Duitsland 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht Kontakten met Porsche 968 club Duitsland
Ik vraag me af of er op dit forum 968 rijders zijn die kontakten hebben met de Porsche 968 Club in Duitsland?

Dit aangezien er geen Nederlandse 968 club lijkt te zijn.

24 jul 2008 12:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Als er geen is, biedt dit toch ook weer perspectieven?

ken in iedergeval alweer twee froummembers die ik op meeting heb gezien met een 968, ik zeg, open je eigen clubbie! :D

Ik heb een clubbie op gericht voor mensen met een 968, je bent erbij, je bent erbij!

24 jul 2008 12:38
Profiel
Rotterdam
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
Als er geen is, biedt dit toch ook weer perspectieven?

ken in iedergeval alweer twee froummembers die ik op meeting heb gezien met een 968, ik zeg, open je eigen clubbie! :D

Ik heb een clubbie op gericht voor mensen met een 968, je bent erbij, je bent erbij!

Je hebt gelijk dat het niet aanwezig zijn/lijken van een Nederlandse 968 club perspectieven biedt.

In eerste instantie had ik gedacht in de richting van een 968 meet te gaan. Nu even niet want ik heb te veel andere dingen aan mijn kop :? Dat komt na de zomer wel.

Eerste stap lijkt mij het verkrijgen van enig inzicht in de aantallen 968's die op dit forum rondzwerven.

24 jul 2008 12:48
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera Ex 968
Dordrecht
Bericht 
Nou, iig ik. next?

24 jul 2008 14:47
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
968:
"911-lover" "968 CS"
"Bartje968" "968 Cabrio '92"
"Henk 968" "968"
"ErikE" "968 CS"
"Jan A. (964 C4)" "968"
"johanv" "968"
"P968" "968 Cabrio"
"pete 928" "968 cs"
"Racebeus" "968"
"Rudolf" "968"
"rufie" "968"

sommige hebben de 968 alleen al verkocht.

robert

24 jul 2008 16:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Er is toch gewoon een 944 cluppie? Daar past de 968 prima in thuis hoor! Je zal echt niet de enige 968 zijn in "the club"

Hebben we al een 993 club? :lol:

24 jul 2008 19:25
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
993 club!!!!!!! :lol:

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=38929

Er was eerst nog een andere club 924/944/968... kan deze alleen niet meer vinden.

24 jul 2008 22:43
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
de 924/944/968 club is ongeveer 2 jaar geleden opgeheven.

24 jul 2008 23:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Je kan misschien af en toe ook een keer een speciale 968 meetinkje organiseren via het forum hier. Hoef je niet helemaal een club op te richten(of het kan eruit voortvloeien) en je kan de huidige 968 rijders makkelijk verzamelen voor een meeting.

Weet in ieder geval iemand met een indrukwekkende 968 hier(jaja alle 968's zijn indrukwekkend, ik weet het) maar goed pb Yellowbird anders eens.

25 jul 2008 1:51
Profiel
Rotterdam
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
Je kan misschien af en toe ook een keer een speciale 968 meetinkje organiseren via het forum hier. Hoef je niet helemaal een club op te richten(of het kan eruit voortvloeien) en je kan de huidige 968 rijders makkelijk verzamelen voor een meeting.

Weet in ieder geval iemand met een indrukwekkende 968 hier(jaja alle 968's zijn indrukwekkend, ik weet het) maar goed pb Yellowbird anders eens.

Je hebt gelijk in wat je daar schrijft.

Zoals een andere post meldt dat de 924-944-968 club 2 jaar geleden opgeheven is, geeft ook de (geringe) belangstelling aan voor dit soort vaste verbanden.

25 jul 2008 9:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Heb net een 968 coupé tip gekocht. Zie even voorstellen. Krijg hem pas over een week. Het lijkt erop dat na een aantal verkopen weer een aantal lui een 968 koopt. Het tij is gekeerd. Of er genoeg zijn voor een eigen kluppie vraag ik me af. Lid worden van de 968 club in Duitsland lijkt mij op zich wel voordelen bieden. Het is de enige 968 club die door Stuttgart wordt erkend.

Jos993

25 jul 2008 17:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayman 981S
Maasdam
Bericht 
Hi Esgigt, hou mij ook op de hoogte mocht je eens een meeting willen organiseren, wil ik wel bijzijn!

Kan ik je auto eens hebben zien staan op het brainpark in Rotterdam?

25 jul 2008 21:42
Profiel
Rotterdam
Bericht 
Peter968 schreef:
Hi Esgigt, hou mij ook op de hoogte mocht je eens een meeting willen organiseren, wil ik wel bijzijn!

Kan ik je auto eens hebben zien staan op het brainpark in Rotterdam?

Uiteraard wordt iedereen op de hoogte gehouden...

Ik kan me niet herinneren de laatste maanden op het Brainpark geweest te zijn, wel in de buurt.

@Jos993 :"Of er genoeg zijn voor een eigen kluppie vraag ik me af. Lid worden van de 968 club in Duitsland lijkt mij op zich wel voordelen bieden. Het is de enige 968 club die door Stuttgart wordt erkend. "

Deze vraag stelde ik mezelf ook al. In Nederland zijn, bij mijn weten, twee officiele Porsche clubs. Maar het probleem met die clubs is dat er gelijk zoveel moet. Wordt je lid: stevige contributie, ballotage, minimum aantal activiteiten, noem maar op. Ik heb de regelementen van de 968 Club Duitsland niet in detail doorgelezen, maar ik kan me ook voorstellen dat die voor een deel weleens niet zouden kunnen aanslaan bij Nederlanders. De taal kan voor sommigen lastig zij, want niet iedereen voelt zich op zijn gemak bij een andere taal. Voor Club-meets moet je door de bank genomen 300 Km extra rijden. Daarnaast kan een probleem zijn dat je onder een bestuur staat, waarop je onvoldoende invloed hebt. Zaken die het lidmaatschap van een buitenlandse club lastig maken.

Dan is er nog het punt van Stuttgart-erkend. Levert het iets op in de zin van goedkopere onderdelen, extra kennis en ondersteuning of andere voordelen, zoals het mogen voeren van "Porsche" in de naam? Misschien alleen het laatste... Hoeveel geld of autonomie is dat waard? Ter info over mijzelf: Ik rijd met volle overtuiging 968, maar modelletjes, speldjes etcetera etcetera zul je bij mij niet vinden. Daarnaast is een anarchistische inslag mij niet vreemd.

Mijn ervaring met het 944forum, FPD en het Porscheforum doet dat zo te zien ook zo, is dat er een flinke mate van vrijheid-blijheid is. En ik vind dat een belangrijk uitgangspunt, een héél belangrijk uitgangspunt evenals gezelligheid.

Een eerste 968-meet voor mensen van het Porscheforum, PFD en het 944forum zou ik ergens centraal in het land zien (omgeving Amersfoort of zo, dan moet iedereen rijden... grin). Belangrijk lijkt me dan elkaar een beetje te leren kennen en het water te voelen en eventueel samen te eten.

26 jul 2008 0:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Amersfoort zou ideaal zijn, dan hoef ik helemaal niet zo ver te rijden :twisted: :wink:

26 jul 2008 7:41
Profiel
Rotterdam
Bericht 
BmX944 schreef:
Amersfoort zou ideaal zijn, dan hoef ik helemaal niet zo ver te rijden :twisted: :wink:

Eerst die Turbo inruilen voor een 968... :twisted:

26 jul 2008 9:53
Profiel
Veghel
Bericht 
esgigt schreef:
Eerst die Turbo inruilen voor een 968... :twisted:

esgigt:
Citaat:
Mijn ervaring met het 944forum, FPD en het Porscheforum doet dat zo te zien ook zo, is dat er een flinke mate van vrijheid-blijheid is. En ik vind dat een belangrijk uitgangspunt, een héél belangrijk uitgangspunt evenals gezelligheid.

flinke mate van vrijheid-blijheid :?:

waar heb ik dit meer gezien :roll: gelukkig NIET op het porscheforum.nl :wink:

26 jul 2008 10:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
esgigt schreef:
[quote="

Zoals een andere post meldt dat de 924-944-968 club 2 jaar geleden opgeheven is, geeft ook de (geringe) belangstelling aan voor dit soort vaste verbanden.

Het opheffen van die club had niks met te weinig belangstelling te maken maar alles met bestuurlijke dwalingen van vooral 1 (half) corrupt bestuurslid... :roll:

28 jul 2008 17:32
Profiel
Gemert, N-Brabant
Bericht 
vertel!? :lol:

28 jul 2008 22:35
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Ben wel kandidaat voor een 968-meeting. Lijkt me éénmalig wel leuk. Hoeft niet in vast verband.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

29 jul 2008 0:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Master Ken schreef:
vertel!? :lol:

Nou het fijne weet ik er niet meer van maar was toendertijd nog lid van de club en kreeg de ene week clubmail van de 'foute' kant met allerlei verklaringen en uiteenzettingen en de andere week van de rest van t bestuur.. :? .. veel gedoe met rechtzaken en iets met een 924 Martini van het beruchte bestuurslid wat uit de clubkas betaalt was of zoiets.. drama drama

29 jul 2008 12:33
Profiel
Gemert, N-Brabant
Bericht 
da's nie best!

30 jul 2008 7:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]