Re: Geschil met garage Motron. Wat te doen?
Ik twijfelde eerst nog, omdat ik al jaren een tevreden klant van Motron ben, en men dit ook van mij weet, om hierop te reageren, want mijn mening is idd gekleurd in deze, dat zeg ik er vooraf eerlijk bij.
Maar als het een andere specialist was geweest had ik ook gereageerd.
Ik kan niet over de feiten oordelen, maar kan slechts zeggen dat het míj
erg vreemd in de oren klinkt ; ja, mss heeft Motron wel speciaal voor jou olie bij de Aldi gehaald bv...
Het is jouw eerste post hier, en daarmee ben jij de onbekende factor voor mij. Daar kun jij wel niets aan doen, maar als iemand hier al jaren komt neem ik zo'n klacht toch anders op...
Ik ken Chris al jarenlang als een goede en zeer kundige vent, en als je ergens ontevreden over bent, zul je mijn inziens heel goed met hem kunnen praten als je ergens mee zit en is dit niet de manier. Bovendien schets je de zaak alleen van jouw kant. Als je het netjes had gespeeld had je ook de redenen van de "tegenpartij" vermeld, nu riekt het puur als natrappen.
Ik hoop niet dat ik nu een hele avond PB'tjes kan beantwoorden van mensen die menen dat ik/wij hier geen kritiek dulden op Dealers of specialisten ; dat is niet zo, maar daar zijn we terecht behoedzaam in.