M'n 993 Targa heeft gedeeltelijk leer, wat wil zeggen dat het dashboard zwart kunstleer is. Leer van de stoelen is nog in erg goed conditie. Nu overweeg ik om het dashboard met leer te laten bekleden en dan ook meteen de stoelen om geen verschil te krijgen. Ik mis een beetje de luxe en uitstraling van echt leer.
Wat vinden jullie? Auto heeft weinig km en verkeert in topstaat, heb ook geen plannen om 'm weg te doen voorlopig.
_________________________________________ Op zoek naar een 997 (4) S Cabrio
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
06 okt 2008 10:03
Zürich
ex-993 Targa
Zürich
Ja, resultaat bij Terrum is zeker mijn inspiratie
_________________________________________ Op zoek naar een 997 (4) S Cabrio
06 okt 2008 10:08
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Kweetniet, vind het strakke sobere ook erg fraai
Zou een keer een foto moeten zien
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
06 okt 2008 10:38
horn
PF #57
wie betaalt bepaalt. vind het zonde van het geld. stoelen zien er nog goed uit, maar omdat je het dashboard in leer wil, ga je het interieur opnieuw laten doen? Kan je niet op zoek naar een vollederen dashboard in de kleur van je bekleding?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum