probleem met klasse 3 alarm op mijn carrera 2 964 uit 1990
Auteur
Bericht
paolovb
probleem met klasse 3 alarm op mijn carrera 2 964 uit 1990
Heb een probleem met mijn klasse 3 alarm op mijn 964 van 1990 cabrio carrera 2
Hij gaat te pas en te onpas af zonder dat er een echte oorzaak is.
Na afsluiten met afstandsbediening gaan de ioden knipperen dus is alarm geactiveerd het moment van alarm afgaan is redelijk onregelmatig....ook een test met sleutel vergrendeling en ontgrendeling geeft : dioden knipperen en dan gaat een poosje later het alarm af... heeft iemand ervaring met dit probleem en wat adviseer je me ? gr paul p.s. ik ga sowieso deze week langs de certificeerder daar deze aan de garage die de auto aan mij heeft verkocht de installatie deze week van een nieuw 3 jarig certificaat heeft voorzien... heb de hele handel laten vervangen door een G5 clifford ...top
Laatst bijgewerkt door paolovb op 10 mei 2009 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.
19 apr 2009 20:42
Yoda
964 C2C (1991) Oak Green
Noordwijk ZH
Re: probleem met klasse 3 alarm op mijn carrera 2 964 uit 1990
zoekfunktie kan je al helpen.
Om het makkelijk te maken. Te pas en onpas aangaan is meestal een gevalletje accuspanning van de hoofd accu of (vaker) van de reserveaccu in het systeem. Ik heb net bij een buurman met een soortgelijk probleem de acculader er op gezet om het euvel op te lossen. Als je een alarm met 'piepjes' voor aan en uit hebt, dan heb je deze waarschijnlijk al even niet meer gehoord. De reserveaccu van het systeem laadt vaak niet bij als de motor uit is, om de hoofdaccu te sparen.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
19 apr 2009 21:04
ruud964
Hoeksche Waard
Re: probleem met klasse 3 alarm op mijn carrera 2 964 uit 1990
Had ik ook wel eens last van, vaak 's nachts
Nadat ik de oude accu een keer vervangen heb en een druppellader heb aangeschaft, geen last meer van gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum