Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
 Re: Plakkerige Groupbuy: Oftewel groepsinkoop custom striping ;)
Klinkt heel erg aantrekkelijk.....  ga nog eens her en der de fotos bekijken voor ik zeker ja zeg! Maar als ik eventueel 'JA' zeg hoeft Jeroen de stukjes op de voor en achterbumper niet te plakken, aangezien ik een andere voor bumper wil (Turbo-look) en de achterbumper tzt opnieuw wil laten spuiten (of wellicht verander in een face-lift zoals DO)! Maar de stukjes wil ik dan wel meenemen om later op de verse bumpers zelf te plakken, het compleet zelf plakken zie ik niet zitten...... ieder zo zijn vak!  Jeroen is goed in stickers plakken en ik in stenen leggen!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 mei 2009 1:24 |
|
 |
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
heb je ook foto,s waar de stickers voor en achter er op zitten. 
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
17 mei 2009 11:42 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Nog een voorbeeldje van Jeroen's hand. 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
17 mei 2009 12:19 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik vind de sticker zelf 'persoonlijk' subtieler en mooier zoals die op de zilveren 993 staat! Wellicht staat het mooi om 1 of 2 tinten lichter de sticker te hebben dan de lak van de auto!
Ik vind zilver en zwart ook niet mooi! Als ik een sticker op de auto plak dan zou dat een 'magnesium' kleur krijgen! Het moet ook niet schreeuwerig zijn... Maar dat is mijn smaak!
|
18 mei 2009 18:06 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Bedoel je niet 'titanium'? Donkergrijs...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
18 mei 2009 18:49 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ja donkergrijs..... maar niet alle ´te´ donker! Het moet niet lijken op eea reclame tekst-auto.. zal eens kijken of ik nog ergens een voorbeeldje kan vinden van een bedrijfsauto van mij... ook zilvergrijs met donkere tekst. IK heb wel een foto... alleen nu weet ik ni hoe ik deze van mij pc moet uploaden naar hier... 
|
18 mei 2009 19:47 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Dat lijkt me wel wat, van die carrera stickers op mijn auto.... oeps....ik heb ze al! 
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
18 mei 2009 20:22 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Bij die groene van jou hóren ze gewoon!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
18 mei 2009 20:48 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
de originele stickers van Porsche hebben allemaal open letters maar als jij per sé gesloten letters wilt, kan dat ook
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
19 mei 2009 6:42 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
He Jeroen, naast de striping op de zijkant van de auto zou jij ook achter op de spoiler zo iets als het voorbeeldje kunnen maken en plaatsen? 
|
21 mei 2009 23:30 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
22 mei 2009 11:59 |
|
 |
marco71
ex 911 3.2 1984, 964 coupeAalst
|
Goedendag allemaal, Ik vind de striping wel okee , heb alleen een 964 in de kleur amazonegroen en geen boxter. Mijn vraag is welke textkleur is hier okee bij, ik heb zelf namelijk geen idee  en welke text "carrera" of "carrera 2" groeten Marco
|
28 mei 2009 12:08 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Je wilt niet weten hoeveel suffe opmerkingen ik heb gekregen ove zowel die kleur (  ) , als de stickers. lekker belangrijk, interesseert me echt geen moer, ik wilde een seventies 911 met een seventies kleur, de seventies stickers en de seventies whaletale spoiler. Dat heb ik nu, ik ben er erg happy mee, wat andere mensen (lees: absolute non-Porsche kenners) ervan vinden? Not of an interest to me. PS: Wat ik dan wel weer leuk vind, mijn carrera 3.0 kon EXW met Carrera stickers worden geleverd, dus dat is dan wel weer lekker origineel. Succes hier allemaal met het stickeren! Ben beniewd naar de results.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
01 jun 2009 16:16 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Aangezien de doelstelling van de groupbuy hier teniet werd gedaan - heb ik het topic (op o.a. verzoek van de topic-starter) schoongeveegd Forummers die nog geintereseerd zijn in de groupbuy kunnen contact op nemen met The Mud ...
|
01 jun 2009 17:37 |
|
|