Heb jij leuke foto's van Porsche 997 of 997.2 , of ervaringen die je met ons wil delen? Of leuke filmpjes, of ben je zelf in het bezit van een 997 ? Dan is dit je topic!
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
05 jul 2009 14:51
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Re: Het grote 911-topic !
Later als ik "groot" ben koop ik ook een 997 , ne !!!
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
05 jul 2009 14:54
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Robijnrood MK II S (kleur is vervanger van carmonarood sinds begin 2008):
Onze ervaring na bijna 10k km met deze P. is er een van een echt geweldige doorontwikkelde 911 met een fantastisch onderstel met heel veel feedback en erg snel met de 385 pk van de S. Super snelle navi en andere fraaie techniek in het interieur.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 05 jul 2009 15:11, in totaal 1 keer bewerkt.
05 jul 2009 15:08
911-CAR
Is deze met een PDK? Onze "gewone" carrera met PDK+sport chrono is erg snel.. niet normaal Zo'n S moet een bom zijn:)
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
Nee, gekozen voor handbak vooral omdat dit naar onze mening leuker rijden is.
Was anders geweest als we er dagelijks mee in de files zouden staan, maar rijden er alleen vrijetijds ritten mee
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
05 jul 2009 15:13
amandus
Timeless
PDK is meer dan fantastisch en veel leuker , geweldig dat op en neer schakelen , dit met een snelheid die zijn weerga niet kent Vooral met vrijetijds ritten heerlijk spelen met de bak
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Re: Het grote 997-topic !
911-CAR schreef:
Diablo schreef:
RACISTEN Oftewel puur DISCRIMINATIE !!!!!!!!!
Misschien beter 911-topic van gemaakt edit: voilà
Tsss...en al die mensen die geen 911 maar een ander model hebben dan? Misschien maar een algemeen Porschetopic van maken?
05 jul 2009 15:34
Paul II
Neeee, dan haal ik mijn bijdrage hier weer weg
05 jul 2009 15:36
Frank-997
Dit is de mijne, net terug van een weekje bergpassen op en afknallen in Zwitserland en Italië. Carrera 2 met PDK en sportpack. De sportuitlaat is nog altijd niet beschikbaar, terwijl de wagen toch al besteld werd in augustus 2008 en geleverd begin 2009. Verder zeer comfortabele wagen om op vakantie mee te gaan. Ook is ie verrassend zuinig als je binnen de snelheidslimieten blijft. Heb ondertussen al bijna 11000km en nog altijd zeer teveden.
Frank, erg knappe wagen! Zowat dezelfde als ons, ook een Carrera 2 met PDK en sport chrono Van Verellen Geel zie ik ?;) Vanwaar ben je?:)
Dank U, ik ben van Diepenbeek, een kleine gemeente tussen Hasselt en Genk (Belgisch Limburg). Ongeveer een half uurtje rijden van Maastricht.
horn schreef:
Lekkere pas om te rijden nietwaar!?
Gewoon prachtig, weinig verkeer, uitstekende baan, daar hebben we ons echt kunnen uitleven. Dit in tegenstelling met bijvoorbeeld de Stelvio pas, waar het veel te druk was (veel motorrijders, een volledige BMW Z4 club en een Duitse Porsche club tegengekomen).
En de kleur, ... tja gewoon de ideale kleur voor mensen zoals ik die liever rijden dan poetsen.
Bedankt voor de reakties iedereen.
Groeten, Frank.
06 jul 2009 15:37
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Citaat:
Dank U, ik ben van Diepenbeek, een kleine gemeente tussen Hasselt en Genk (Belgisch Limburg). Ongeveer een half uurtje rijden van Maastricht.
Nou Frank, dan woon je niet zo gek ver van bij mij , Heusden - Zolder (Terlaemen Circuit) gr Diablo
06 jul 2009 15:46
ASW
718 Spyder
gast schreef:
amandus schreef:
Mooie Grondkleur Frank
Jazeker. Nu nog iets eroverheen
Lekker hoor die 997's! Collega van me heeft een 4S met PDK en is ook al zo laaiend enthousiast
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
06 jul 2009 22:04
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
gast schreef:
amandus schreef:
Mooie Grondkleur Frank
Jazeker. Nu nog iets eroverheen
Ach, wit is geen kleur, maar zwart al helemaal niet
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
06 jul 2009 22:10
sir marco
997 mk2 cabrio
veluwe
Z'n goede wagen, en dan gaan ze het over de kleur hebben..... Hij heeft er nu 2600 km opzitten ( waarvan +/- 2550 km open !) En hij bevalt echt super! Als je hem nieuw besteld, ben je aardig druk met het uitkiezen van welke opties. Zo ben ik erg gelukkig met het niet aanvinken van de PDK optie.... De handbak heeft zoveel meer rij-beleving , Ik ben niet van de Nintendo geraratie.... En de GT2 stoelen maken een heel groot verschil , en deze zijn veel comfortabeler als ze er uitzien.
07 jul 2009 21:51
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
@heer Marco: die zwarte striping staat hem erg goed, gaaf dat je dat aangedurfd hebt
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
07 jul 2009 21:59
bully
verry nice sir marco.................
07 jul 2009 22:03
Jurgen
Westervoort
horn schreef:
Lekkere pas om te rijden nietwaar!? Ik zie dat er in het afgelopen jaar wél een oranje sticker op het bord is bijgekomen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum