Auteur |
Bericht |
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Meer sjans in een Porsche?
Ik merk dat vrouwen meer (en anders) naar mij kijken wanneer ik in mijn 911 zit, dan wanneer ik in een 'normale' auto rij. Is dit verbeelding of kennen andere Porsche-piloten deze ervaring ook? Ik heb een poll toegevoegd om de significantie van de sjans duidelijk te krijgen.
|
04 okt 2009 11:00 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Meer sjans in een Porsche?
Absoluut meer sjans (niet dat ik hem daarvoor gekocht heb), maar ook meer afgunst als er een mooie blonde blom naast je zit
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
04 okt 2009 11:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Niet meer sjans in de P. Ik heb in elke auto veel sjans, zelfs in een Skoda
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 okt 2009 11:23 |
|
|
drknauf
|
als ik in m,n werk kangoo zit kijkt er idd geen hond naar me das in die witte wel anders ja , je kan duidelijk zien dat ze allemaal op karakter vallen het andere geslacht
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 okt 2009 11:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Er kijken nooit vrouwen naar mij als ik in m'n Porsche rijd
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 okt 2009 11:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ook niet met afgunstige blik
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
04 okt 2009 11:28 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
ik vind het moeilijk, in de dodge trek ik ook aardig wat aandacht, ben alleen bang dat de auto het doet. maar de buick wint het met die auto krijg ik zelfs meerdere thumps up
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
04 okt 2009 11:32 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als er iemand kijkt, dan zijn het meestal mannen. Die kijken eerst naar de auto, dan naar de bestuurder en dan nog een keer..oh, het is een vrouw. Ja dat krijg je als je niet hoogblond en 25 bent
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 okt 2009 11:35 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Je hebt in een P altijd meer bekijks. Of ik sjans heb? Ik let daar nooit zo op. Vaak rijden leuke jonge vrouwen in kleine auto'tjes, en die ben ik meestal snel voorbij. Ik heb dan ook niet gestemd. @Sigrid: kop op, er is altijd een categorie mannen voor wie jij nog een lekker groen blaadje bent Of jij vrolijk wordt van deze categorie is weer een ander verhaal.
|
04 okt 2009 11:40 |
|
|
porsche_3.2
1987 3.2 carreraAmsterdam
|
Nee dat is me niet zo opgevallen. Wellicht zou ik daar een cabrio voor moeten hebben, de meeste dames gaan daarvoor. Maar gelukkig heb ik hem gekocht voor mijn eigen plezier... hahahaha ik keek (tja ongelukje zie 3.2 gevraagd) altijd zelf heel verliefd naar de mijne ! Wel veel afgunst. en dat is grappig, zie je een man naast je kijken in een dure BMW... en zo van grrrr van mijn vrouw mag ik dat niet, die moets zonodig deze uitkiezen.... Das wel heel leuk! Joost
_________________________________________ Porsche 3.2 de echte sensatie
|
04 okt 2009 11:58 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
van mannen denk ik....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
04 okt 2009 12:03 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ik denk alleen dat het verkeerd soort vrouwen interesse heeft
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
04 okt 2009 12:07 |
|
|
Ewout
|
Ach je hoeft er toch niet mee te trouwen?! Ik zal eens beter op gaan letten als ik op de weg zit
|
04 okt 2009 12:13 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
welnee
|
04 okt 2009 12:16 |
|
|
amandus
Timeless
|
Absoluut . maak over uren
_________________________________________ Timeless objects
|
04 okt 2009 12:18 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
definieer "het verkeerd soort vrouwen"
|
04 okt 2009 12:19 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Inderdaad meer aandacht van vrouwen; Komt natuurlijk vooral door je uitstraling als je in de Porsche rijdt, je hebt plezier en daardoor straal je positiviteit uit!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
04 okt 2009 12:22 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
04 okt 2009 12:24 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
04 okt 2009 12:49 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Nu heb ik de auto nog niet zolang maar in het begin viel het me wel degelijk op, niet zozeer sjans maar wel allemaal blikken (uiteraard gegrom voor het stoplicht). Nu naar een half jaar valt het me niet meer zo op, maar het zal vast nog genoeg gebeuren.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
04 okt 2009 12:57 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Een vrouw die van mooie wagens houdt kan nooit verkeerd zijn
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
04 okt 2009 13:04 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Ik vermoed dat mannen in een 'gezinsauto' meer aandacht krijgen. Zolang er maar geen 'boerderij-dieren' op de achterruiten zitten, of bijbehorende gezinsleden...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
04 okt 2009 13:07 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik krijg zeker aandacht in deze auto, maar meer van autoliefhebbers. In mijn oude auto (Golf GTI-lookalike in knalrood) kreeg ik voornamelijk aandacht van < 20 jaar.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
04 okt 2009 13:36 |
|
|
Ewout
|
Heb ik als man in een Espace nog nooit iets van gemerkt (of zou dat aan de drie kinderzitjes achterin liggen?)
|
04 okt 2009 13:46 |
|
|
Omiel
niet meer: Boxster S
maar wel: Jaguar XKRGemert
|
Er zwaaien opvallend veel trendy kerels met geblondeerd haar naar mij. Ik snap er niks van.
_________________________________________ Broem broem
|
04 okt 2009 13:50 |
|
|