Auteur |
Bericht |
Edreamsz
|
AKK in de buurt van Maasmechelen, Belgie
Ik ben al een tijdje op zoek naar een 996 cabrio of coupe. Heb tot voorheen in US en DU aan het rond zoeken, maar ben een leuke zwarte 996 Coupe bouwjaar 1999 met 101 DKM tegengekomen. Deze is verkocht door Porsche Penders is België en altijd daar in onderhoud geweest. Onderhoudsboek is altijd netjes ingevuld en heeft net zijn 100 DKM beurt gehad.
Het is 996 met de complete GT3 kit exterieur en interieur (carbon). Deze ziet er goed uit (1 klein parkeerdeuk linkerportier, velg randen hebben een beetje oxidatie) en rijdt geweldig.
Weet iemand waar ik een AKK kan uitvoeren in de buurt van Maasmechelen. Ik het "save" om een AKK bij Penders zelf te laten uitvoeren?
De auto wordt overigens door een particulier verkocht.
|
15 aug 2009 17:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: AKK in de buurt van Maasmechelen, Belgie
P&P in Roggel? Autosport Brouns in Heerlen? (geen idee of die AKK doen)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 aug 2009 17:11 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
De bock - Heythuysen Hermans Porschecentrum - Veldwezelt (Lanaken) B. Succes
_________________________________________ Less is more !
|
15 aug 2009 18:29 |
|
|
Edreamsz
|
thanks,ik zal met de verkoper gaan overleggen. Iemand ervaring met Hermens Porschecentrum?
Ik het gisteren ool tevens voor het eerst een Honda NSX mogen rijden. Ook leuk wagentje. Wel 7 jaar ouder (en duurder)
|
15 aug 2009 18:55 |
|
|
Url
911 SCBelgie
|
Speedservice Born is ook een aanrader.
|
16 aug 2009 1:52 |
|
|
toettoet
964 C2sittard
|
ik kan speedservice in born inderdaad ook aanraden.
_________________________________________ toettoet
|
16 aug 2009 9:35 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
speedservice inderdaad
|
16 aug 2009 13:32 |
|
|
Joannes
Boxster 2.5Vaals
|
Een NSX is anders ook niet verkeerd ! Als je wat aparts zoekt zou ik beslist de Honda kiezen.
Er staat overigens een hele mooie rode 996 met 50000 km voor Eur 29900 bij PZ Aachen........................
Nog een adres voor keuring Porsche : Pelzer Kerkrade.
|
16 aug 2009 13:43 |
|
|
Edreamsz
|
Ik vond de NSX meer en "racewagen" en de Porsche 996 coupe meer een touringwagen. Het is een moelijke keuze omdat mijn vriendin natuurlijk ook wat te zeggen heeft (En die is 100% voor Porsche . Er komen toch wat twee zaken ter sprake (indien beide auto's 100% zijn) Welke houdt z'n waarde het meest Welk van de twee is couranter. ik ben niet van plan om mijn nieuwe aankoop over 1 jaar weer te verkopen, maar het is een vooruitzicht voor over 3 a 5 jaar.
|
16 aug 2009 16:44 |
|
|
bully
|
de honda blijft exclusiever daar er veel minder van geproduceerd zijn.....maar het hondaforum is een stuk ongezelliger
|
16 aug 2009 16:50 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... vind jij dat met alle plaatsen waar er zoveel vrouwen zijn
|
16 aug 2009 17:00 |
|
|
bully
|
nee hoor.... .....
|
16 aug 2009 17:05 |
|
|
Edreamsz
|
Zijn dat beeldfragmenten van een filmpje? Linkje misschien?
|
16 aug 2009 17:07 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..is dit de voorloper van de AKK
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 aug 2009 17:08 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Opgelet, in de buurt van Maasmechelen zit Porsche Oeyen- PSO. Schijnbaar een goede mechanieker maarre.... http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=17837&hilit=PSOJe hebt in Maaseik iemand zitten, maar ik hoor goede berichten van de (ex?) technieker van Porsche Penders. De man leeft in Diepenbeek en werkt na zijn uren uit zijn prive-garage. Contact: Jurgen Bulen GSM: 0478/266473 www.porschebulen.beE-mail: info@porschebulen.be Groeten en succes met de AKK. Bert
_________________________________________ http://911carrera3.com Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register
|
17 aug 2009 12:46 |
|
|