Auteur |
Bericht |
Strosek 911/996 Mega
Strosek 911/996 Mega WidebodyBudapest
|
STROSEK 911/996 MEGA WIDEBODY COUPE van Sultan van Brunei
Beste Porschefans
Zit ik laatst een beetje te surfen over het net op zoek naar leuke auto's en beland ik bij de gigantische autocollectie van de Sultan van Brunei.
Wie schetst mijn verbazing toen ik daar een foto tegen kwam van een Porsche waarbij de webbeheerder vermelde dat dit de sultan's STROSEK 911/996 MEGA WIDEBODY was die net de paleispoort uit rijdt.
http://www.supercars.net/gallery/129612/976/11.html
Dit is dus TOTALE ONZIN!!!
Ten eerste omdat iedereen kan zien dat het hier om een normale Carrera 911/996 gaat, die voorzien is van een paar Strosek onderdelen.
Bij de originele Strosek Mega Widebody zijn de skirts en de achterschermen uit één stuk en hier is duidelijk te zien dat er een paar losse skirts op zijn gezet en dat de achterschermen van de Sultan's Porsche zeker niet verbreed zijn.
Zelfs de velgen zijn originele Porsche velgen (of zou het hier soms om het winterbandensetje van de Sultan gaan??).
Maar de hoofdreden waarom dit niet waar kan zijn is dat de firma Strosek slechts ÉÉN exemplaar heeft gemaakt van de STROSEK 911/966 MEGA WIDEBODY COUPE, en die auto is in mijn bezit en staat in mijn hongaarse garage!
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=hc9v
In november heb ik nog gesproken met de heer Strosek en die bevestigde nogmaals dat er van de Strosek 911/996 Mega Widebody Coupe maar één door Strosek is gemaakt.
Om waarschijnlijk mij een plezier te doen, heeft hij mij ook nog eens een brief gestuurd waarin hij dit zwart op wit bevestigd.
Tja wil je nog meer zekerheid en kan het nog mooier.......
Inmiddels heeft de webbeheerder van de site het woordje "Widebody" bij de foto verwijderd, maar of dat genoeg is om de waarheid eer aan te doen........
Het is overigens niet mijn bedoeling om hier een discussie te beginnen of Strosek nu mooie auto's maakt of niet.
Groetjes, Immy
_________________________________________ Wat je niet mist, dat heb je niet......
|
19 dec 2008 17:33 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Welkom. Gaat het weer een beetje?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 dec 2008 17:37 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
En waarom post je dat hier als het op een andere website fout staat ?
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 dec 2008 17:38 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
adem in adem uit.................
Welkom overigens
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
19 dec 2008 17:45 |
|
|
Strosek 911/996 Mega
|
Hi Maarten,
Ja bedankt het gaat weer prima
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=xUY-
Ben net ff de garage ingelopen en heb er een sigaretje lang naar gekeken
EDIT: vette tekst jouw berichten uitgezet O.
_________________________________________ Wat je niet mist, dat heb je niet......
|
19 dec 2008 17:46 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
19 dec 2008 17:46 |
|
|
Strosek 911/996 Mega
|
Hi ?,
Omdat anderen, en misschien ook leden van dit forum, wel eens op die site komen of geweest zijn.
Mag je hier op het forum niet spreken over zaken die je ergens anders op het net hebt gelezen of gezien dan??
Als dat zo is dan sorry, want dat wist ik niet (ben pas net lid en heb niet het hele reglement uitgeplozen)
Groetjes, Immy
|
19 dec 2008 17:53 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Je mag hier van mij kwijt wat je wilt, maar je kwam met een hele lange tirade over iets wat fout staat op een andere website. Meestal wordt in het stukt Internet en media even een linkje aangemaakt naar het betreffende artikel en eventueel een opmerking.
Zoals jij het had neergepend leek het net of je dacht dat het fout stond op het PF.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 dec 2008 17:57 |
|
|
Cuprohr
|
Het lijkt me dat, indien de Sultan van Brunei een echte Strosek zou willen, hij de Strosek toko wel in zijn geheel opkoopt.
Immy post deze berichten ook ook op buitenlandse forums dus het zit hem echt hoog.
|
19 dec 2008 18:00 |
|
|
Maarten
|
Hij is dus de hele Porschewereld aan het spammen met deze onzin?
-edit- ja dus
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 dec 2008 18:05 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
wel een saaie kleur overigens
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
19 dec 2008 18:07 |
|
|
Strosek 911/996 Mega
|
Hi Cuprohr,
Dat moet hij dan maar doen ipv iets te vertellen wat niet waar is.
|
19 dec 2008 18:08 |
|
|
Maarten
|
Ok. Het is ons allemaal helemaal duidelijk. Jij hebt er 1. De Sultan van Brunei niet. Ik ga lekker aan het bier. Zouden meer mensen moeten doen (hint)
|
19 dec 2008 18:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: STROSEK 911/966 MEGA WIDEBODY COUPE van de Sultan van Br
't forum kennende zou je die discussie hier best nog wel eens kunnen krijgen
Heb je De Sultan van Brunei al 'n briefje geschreven ... mss weet die beste man niet eens dat hij 'n neppert heeft (gekocht)
|
19 dec 2008 18:35 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
Laatst bijgewerkt door LouisXIV op 19 dec 2008 18:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 dec 2008 18:40 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
19 dec 2008 18:41 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik denk naar een van Charlie's Love Angels
|
19 dec 2008 18:47 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
hahaha prachtig dit, een volwasse vent die zich als klein kind gedraagt. Denk niet dat het iemand hier veel zal boeien of er 1 of 2 van zijn gemaakt. Als ik jou was zou ik CNN of BBC schrijven, dan krijgt het misschien de aandacht die het verdient(uch uch) wel een mooie auto trouwens
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
19 dec 2008 19:52 |
|
|
zuugnap
|
zou die tafellakendrager ff maile .... mooi dealtje maken ben je gelijk af van je widestoosekdinges
|
19 dec 2008 20:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Welkom Immy. Ik benijd je. Dat je geen grotere problemen hebt om je druk over te maken dan dat één van de rijkste mannen ter wereld een replica van jouw auto heeft...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 dec 2008 20:48 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Hallo, we zijn hier op een porscheforum Boys and their toys enzo
Oh, en ik wil die discussie best beginnen: Gelukkig maar dat er maar een is... :cheesy:
|
19 dec 2008 21:10 |
|
|
amandus
Timeless
|
Neem een pilletje Bro Immy
_________________________________________ Timeless objects
|
19 dec 2008 21:28 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Immy, allereerst welkom hier.
Daarnaast wil ik je feliciteren met je ontdekking. Misschien kan Peter R. de Vries er iets mee in zijn programma?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
20 dec 2008 1:19 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
"Eindelijk" weer eens wat leven in de brouwerij...
|
20 dec 2008 1:21 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
WHO GIVES A verrek
Als je je op moet gaan winden over alle onzin/misinformatie die op het internet te vinden is, kan je maar beter meteen je dwangbuisje aan trekken en een gecapitonneerde hotelkamer boeken
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
20 dec 2008 8:12 |
|
|