Auteur |
Bericht |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Wat doe ik er mee?
Bij de aankoop van mijn Boxster is alleen de rechterzijde van een zg "Speedsterheck"geleverd. Alles zit erbij, de beschrijving, de kleur komt exact overeen met de auto. Zelfs de zwarte foam opberg hoes is erbij! De linkerzijde was zoek geraakt. Ik heb hemel en aarde bewogen om alsnog dat ding te krijgen maar het is me niet gelukt. Maar nu? Ik heb het ding wel eens half en half gemonteerd maar dat het nu prachtig is kan ik niet zeggen. Wat doe ik ermee? Suggesties? ,
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
Laatst bijgewerkt door sarsrich op 06 feb 2010 17:47, in totaal 2 keer bewerkt.
|
06 feb 2010 17:41 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Wat doe ik er mee?
Een linkerkant erbij kopen? Komen wel eens voorbij op de Bay!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
06 feb 2010 17:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Op Ebay zetten ... of de andere helft er bij zoeken/kopen ... ookal geef je zelf aan het niet 'je van het' te vinden
|
06 feb 2010 17:44 |
|
|
Patrick
|
Hier ben ik het wel met Olaf eens. Verkopen via Ebay.
|
06 feb 2010 18:23 |
|
|
horn
PF #57
|
veel opties heb je niet. 1. vind je het mooi, zoek dan een rechterhelft. met het risico dat je hem moet laten spuiten. compleet kost hij 599 op ebay. los zal lastig worden... 2. vind je het niet mooi, zet hem te koop. in de hoop dat je een koper vindt. 3. vind je het niet mooi en ben je lui - flikker dat ding dan gewoon in de kliko... 4. vind je het mooi, zet dan je linkerhelft te koop voor weinig. degene die reageert heeft waarschijnlijk een rechterhelft. ipv jouw linkerhelft te verkopen bied je op zijn rechterhelft
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 feb 2010 18:36 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik wist niet eens dat het bestond. Jammer dat het voor de 986 is, want anders was er elders iemand bezig om het zelf te maken uit glasfiber voor een 987!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
06 feb 2010 18:41 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Man, horn, wat ben jij doortrapt. (zie Horn's 4e suggestie). Ik zou daar nooit aan gedacht hebben Jij zit zeker in de handel
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
06 feb 2010 20:36 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Niet mijn ding maar wel een leuke optie!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
06 feb 2010 20:47 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
1. Dan heeft hij 2 rechterhelften 4. Idem 1 behalve dat hij ook niet de linkerhelft heeft Of iz ik het fout op de foto?
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 feb 2010 3:08 |
|
|
Patrick
|
|
07 feb 2010 8:58 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Misschien als zonneklep gebruiken
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
07 feb 2010 13:10 |
|
|