Is de bouwkwaliteit van de 3.2 turbo net zo goed of beter als de 3.2 atmosferisch? Maw: zijn beide auto's net zo degelijk en welke zou je liever rijden en waarom?
28 mei 2010 21:12
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Re: Bouwkwaliteit 3.2 atm en turbo
3.2 turbo bestaat niet, wel een 3.0 of 3.3. Volgens mij zijn de casings van alle drie dezelfde, dus kwalitatief vrijwel allemaal gelijk.
die turbo is natuurlijk wel een delicaat punt van de auto!
28 mei 2010 21:39
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Re: Bouwkwaliteit 3.2 atm en turbo
andere bak. onderblok 3.2 is idem aan 3.3. dikkere kont. remmen.
_________________________________________ oud is beter
28 mei 2010 21:49
Justin
Porsche 964 C4
Re: Bouwkwaliteit 3.2 atm en turbo
degelijk als in onderhoudsgevoelig/kosten?(vanwaar je vraag).
3.0 en 3.3 Tujbo over het algemeen wat onderhouds gevoeliger maak ik uit reacties op het forum(zelf geen kwantitatieve data om te onderbouwen).
3.2 wellicht wat minder onderhoudsgevoeliger.
logisch redeneren helpt wellicht een beetje. Dezelfde bouwkwaliteit en overeenkomstige materialen (mits even sterk e.d.) wordt bij een Tujbo zwaarder belast dan bij n.a.
Wat het in euro's of onderhoudsbeurt frequentie betekent, kan ik niet in cijfers onderbouwen.
Twijfel je tussen een 3.2 en een 3.0/3.3 Tujbo?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
28 mei 2010 22:24
jwstuijv
Re: Bouwkwaliteit 3.2 atm en turbo
inderdaad, overweeg de aanschaf van een 3.2 of 3.3 turbo.
28 mei 2010 22:36
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Re: Bouwkwaliteit 3.2 atm en turbo
Tussen een goede 3.2 en een goede turbo zit volgens mij een goede 968 verschil .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum