Auteur |
Bericht |
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Mijn Porsche stelen is toch moeilijker dan ze dachten #%@!
Afgelopen zondag toch maar de Porsche gepakt. Helaas dacht het Amsterdamse boevengilde hun slag te kunnen slaan Gelukkig heeft de Porsche zijn mannetje gestaan en zal gedacht hebben "Duitse degelijkheid zal jullie leren" Na eerst het slot aan de bestuurderskant te hebben gesloopt zijn ze naar de andere kant gegaan en hebben het complete slot weten te verwijderen. Daarna heeft men een poging gedaan om het contactslot eruit te trekken. Deze was toch sterker als ze dachten en de ingedraaide bout heeft het begeven. Om hem toch van zijn plaats te krijgen heeft men gedacht het stuurslot te breken door met man en macht aan het stuur te trekken. Ook het stuurslot was teveel van het goede daar het stuur compleet afbrak. Tevens heeft men iets gedaan om het alarm te killen, accu losgemaakt etc. Toen alles was mislukt hebben ze geprobeerd via het sleepoog aan de voorzijde de auto over de stoep te trekken en waarschijnlijk om vervolgens op een aanhanger oid te vervoeren. Ook dit is mislukt omdat de stoep te hoog was. Uiteindelijk hebben ze het maar opgegeven. Het rare is dat het compleet aan gort getrokken stuur nergens meer te bekennen is Volgens de "berger" zitten daar teveel vingerafdrukken op en die willen ze niet bij de politie hebben. Nu toch over de politie hebbende. In mijn naïviteit heb ik de politie gebeld omdat ik in de veronderstelling was dat ze wel zouden komen om e.e.a. te onderzoeken, maar helaas tijdens het telefoongesprek werd gezegd "U kunt op http://www.evenaangiftedoen.nl uw aangifte doen" thats it??? Inmiddels is de Porsche naar PC Rotterdam gebracht om daar gerepareerd te worden. Hier wat pics
|
08 jun 2010 18:09 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Re: Mijn Porsche stelen is toch moeilijker dan ze dachten #%
Goed hamlappen ik vind het toch eens tijd worden dat ik in de buurt ben als ik zoiets zie gebeuren. Bij ons op de parkeerplaats afgelopen maand al 2x de ruit ingeslagen van de auto en dat kost iedere keer weer weet ik hoeveel.
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
08 jun 2010 18:19 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Allereerst gefeliciteeerd dat je je Porsche nog hebt! Ongelofelijk dat 't "ze" niet gelukt is!
En ja...zelf heb ik ook de nodige ervaringen met de politie. Het klinkt populistisch, maar boeven vangen heeft geen "prioriteit" en dat durft men ook letterlijk zo te zeggen..... Een aantal jaren geleden werd er in ons bedrijf ingebroken. Een getuige was zo vriendelijk om alles vast te leggen en 't was een koud kunstje de daders op te pakken. De politie heeft uiteindelijk na heel veel druk onzerzijds na 3 MAANDEN uiteindelijk de moeite genomen de daders aan te houden. Frustrerend als dezelfde agenten wel tijd genoeg hebben om regelmatig met 5-6 man bij ons voor de deur op snelheid te controleren....
Men kwam er overigens met een flut(taak)straf vanaf.
_________________________________________ Wim
|
08 jun 2010 18:29 |
|
|
bully
|
Zo zag mijn deurslot er ook uit. Toen m'n alarm af ging waren ze weg. Stond je alarm al die tijd te loeien? Want ze hebben er wel wat tijd aan gespendeerd. Is toch altijd druk op straat in Amsterdam.
|
08 jun 2010 18:30 |
|
|
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex BoxsterZoetermeer
|
radio zit er nog... stelletje amateurs.... autodiefstal...lage prioriteit...
|
08 jun 2010 18:34 |
|
|
917
3.0 SC 1983 Coupe
|
Heel erg zoiets. En ook heel erg dat er bij de politie zo belachelijk weinig mee gedaan wordt. De daders wens ik de graf-k.
_________________________________________ 3.0 SC 1983 coupe
|
08 jun 2010 18:39 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Triestige mensen dat er rond lopen pffff
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
08 jun 2010 18:52 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
zoveelste poging in a'dam dit jaar meest 3.2. f*cking amateurs. wsch oostblok.
_________________________________________ oud is beter
|
08 jun 2010 18:54 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Wat een K streek weer zeg....ze moeten eens met hun poten van andermans spullen afblijven!
Hoop dat ie snel weer gefixed is!
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
08 jun 2010 18:56 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Gefeliciteerd!!! Dat je hem nog heb in bericht hier kan posten ipv in de rubriek gestolen.
En sluit me volledig aan bij de vorige reactie wat een ongelooflijke K#T Actie
|
08 jun 2010 19:01 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Wat mazzel dat je hem nog hebt! @wolf, idd f#@king amateurs, mss was het deze twee
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
08 jun 2010 19:02 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Gelukkig zijn het zulke prutsers. Best wat kracht gebruikt, oostblok-gewichtheffers?
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
08 jun 2010 19:16 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Balen maar goed dat ie er nog is Er is een hoop geweld gebruikt.... niet normaal!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
08 jun 2010 20:00 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
hoelang is je alarm afgegaan dan en heb je niets gehoord ?
|
08 jun 2010 20:02 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
je zou toch eigenlijk niet verwachten dat ze voor die oude meuk gaan
_________________________________________ Got coffee?
|
08 jun 2010 20:13 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
je weet wat de onderdelen kunnen kosten, of een leuk circuit speeltje
_________________________________________ remmen is angst
|
08 jun 2010 20:14 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
tuurlijk wel man dat zou jij juist moeten snappen wannahaves dingen worden steeds meer waard
|
08 jun 2010 20:15 |
|
|
bully
|
Lees nooit wat over de 996
|
08 jun 2010 20:17 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
weet jij wat plofkoffers zijn
|
08 jun 2010 20:19 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Het is schandalig gesteld met de Nederlandse politie, het oplossingspercentage van roof- en geweldsmisdrijven ligt hier veel lager dan bijv. in Duitsland. Als het niet opgelost kan worden OK maar die onwil stuit mij zo tegen de borst. Moet je eens ergens 6km te hard rijden, kijken hoe snel je post van het CJIB krijgt! Fijn dat je je wagen nog hebt, een geluk bij een ongeluk. Ze zijn grof bezig geweest, succes met de reparatie!
|
08 jun 2010 20:21 |
|
|
bully
|
Dat noemen ze marktwerking
|
08 jun 2010 20:23 |
|
|
Michel Vaillant
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76Amsterdam
|
Dat is alweer nr. zoveel in het schone Amsterdamsche..... In welke wijk? Bij mij was het in West, De Baarsjes, Willem de Zwijgerlaan. @Bully: in welke wijk stond jouw Elfer? Ben benieuwd of er een patroon valt te ontdekken?
|
08 jun 2010 20:23 |
|
|
Peter968
Cayman 981SMaasdam
|
Wat een verhaal Alfred! Hopelijk werkt je verzekering wel mee...
Is je auto snel weer klaar? Spreek je!
Peter
|
08 jun 2010 21:03 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Vervelend verhaal. Aangifte is inderdaad alleen voor de verzekering. Als de dief zijn paspoort in de auto was vergeten dan hadden ze misschien nog een poging gewaagd....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
08 jun 2010 21:06 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Waardeloos dit zeg! Wel indrukwekkend dat je P zo heeft tegen gewerkt... Succes met de reparatie e.d.
|
08 jun 2010 21:39 |
|
|