Gisteren naar opendeurdag geweest van Carrera motors in St martens Latem, inruil voor een 997s geven ze 15 k voor een 996 van 98 met +- 170000km (zonder onderhoudsboek) particulier kan je die rond de 19-24 k kopen/verkopen... vertelden ze ons.
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
13 jun 2010 13:48
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
Re: Waarde Porsche 996 02/1998 manueel
denk dat dat inderdaad wel een beetje de max is ja. Zonder onderhoudshistorie en die km stand moet je denk ik onder de 20k denken met de huidige markt. Vraag is echter wel wat er met turbokit wordt bedoeld. Alleen voorbumper? of echt alles inc turbovleugel. Als dat mooi gedaan is zou je er misschien net wat meer waarde aan kunnen toekennen, maar veel meer dan 20k zal het niet worden
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
13 jun 2010 16:04
Justin
Porsche 964 C4
Indien je de auto interessant vindt,
Zou ik zeggen minimaal AKK. Daarnaast wellicht Porsche Dealers in omgeving even afbellen, de auto is nog niet zo oud, wellicht hebben zij wat info.
Misschien kan je daarnaast wat info achterhalen a.d.h. Van motornummer of het de eerste motor is, of wellicht al een 3.6? of stevig aangepakte 3.4?
Zou me ook even inlezen op het onderwerp 'plof' bij de oudere 996'jes, is al een paar kilometer leesmateriaal hierover aanwezig op het forum, die ik persoonlijk wel eerst zou door willen nemen alvorens.
Succes!
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
13 jun 2010 20:38
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Een 996 is heel erg afhankelijk van de staat van onderhoud. Zonder duidelijke onderhoudshistorie denk ik inderdaad ook ergens tussen de 20 en 25k. Daarnaast zijn de modeljaren 1998 en 1999 de minst populairen gezien de 'kinderziektes' en dat bepaald mede de prijs. Op basis van het VIN wel een leuk optiepakket. Misschien dat ze met dat turbopakket de M014 Sportpackage en M030 sportonderstel optie bedoelen. Daarnaast standaard geleverd met 18 inch Technovelgen (optie M408) en wat ik zelf wel mooi vind de sportshells op de voorstoelen (optie M375 en M376) Daarnaast zijn PCM en CD wisselaar origineel aanwezig.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum