_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
14 aug 2010 23:26
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
Re: Beeldschermen
normaal zou ik denken voor de persoon die achter je rijdt, maar dat heeft in dit geval ook weinig zin
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
14 aug 2010 23:37
horn
PF #57
en die cayman en boxster rijders zich maar afvragen waarom ze al die bumperklevers achter zich aan hebben... En wat dacht je van een al die andere Porsches waar je wel achterin kan zitten maar die geen losse hoofdsteunen hebben...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
14 aug 2010 23:38
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Ben wel benieuwd welke OEM hoofdsteunen mij zou willen sturen voor de 996, de hele rugleuning, een hele stoel......
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
14 aug 2010 23:49
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Dat verklaart het gast. In dat geval laat ik ze ook gelijk de nieuwe stereo inbouwen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
15 aug 2010 0:04
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Gebruikers op dit forum: FAST WebCrawler [Crawler], Targa Floriaan
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum