Ben zaterdag langs geweest en met Jeroen, de eigenaar gesproken. Aardige vent en mooie auto's daar!! Het zit een beetje achteraf, maar van binnen erg professioneel. Hij verkoopt ongeveer 50 auto's per jaar en heeft ca. 50% consignatie en 50% eigen auto's. Het leek mij wel een eerlijke vent, dus denk dat ik mijn auto daar wel ga consigneren!
Hij heeft veel mustangs die hij zelf in Amerika haalt, en verder veel porsches en Jags.
Hij rekent als opstartkosten € 300 om de auto te verzekeren, poetsen en op de geeikte verkoopsites te zetten. Je kunt hem altijd weghalen zonder extra kosten. Je geeft zelf aan wat jouw minimumprijs is en dan is het aan hun om de auto voor meer te verkopen. Als ze een serieus bod krijgen wat onder de vraagprijs is geven ze dat direct aan jou door en kun je ervoor kiezen om de auto voor minder rechtstreeks te verkopen. Zij verdienen er dan niets aan en laten het aan jouw over om te bepalen wat je het waard vond dat ze een koper voor je hebben gevonden.
Hij heeft een aantal ZZP'ers lopen die het onderhoud doen voor € 35!!!! per uur. Al met al een goede indruk gekregen en vooral de indruk gekregen dat het een eerlijk bedrijf is.