Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:02

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Consignatie verkoop 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 911 3.2 '85, Porsche 944 turbo S '88
Bericht Consignatie verkoop
Ik heb zojuist een mail gekregen van een autohandelaar om evt. mijn corvette in consignatie te verkopen.
Dit zijn ze: http://www.koorenclassiccars.nl/

Heeft iemand er ooit van gehoord? Ze hebben zo te zien redelijk wat Porsches te koop/verkocht. Is dit betrouwbaar?

29 nov 2010 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht Re: Consignatie verkoop
Nooit van gehoord. Wel mooi spul zo te zien! Ik kom zeer geregeld over de A29 langs Heijningen, zal ik er eens gaan kijken voor je deze week als ik tijd heb?

30 nov 2010 0:25
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Staan ook vaak porsches....

30 nov 2010 0:30
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Ze hebben ook interesse in die van mij maar ik dus ff niet (heb er ook negatieve berichten over gelezen).

There are no old Porsches, only new owners.

30 nov 2010 10:26
Profiel
964.c4
assendelft
volgens mij heeft die pre 964 een 964 interieur, word niks over gezegd in de ad.
die 964 heeft weer speciale speakers in de deur, was een dure optie maar ziet er ook niet uit.

30 nov 2010 10:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ik ga er aankomende zaterdag even langs. Heb van de week hun algemene voorwaarden gekregen
en ziet er op zich aardig uit. Ze rekenen ca. 10% op de minimumprijs die jij ervoor wilt hebben en als
de auto langer dan 3 maanden te koop staat rekenen ze € 65 per maand plus eenmalige kosten van € 300.
Ze poetsen bovendien de auto en hij staat bij hen in de showroom. Ze geven verder 3 maanden
uurloon garantie en een gratis taxatierapport aan de evt. koper. Hun winst is dus de prijs die zij er meer voor kunnen krijgen dan wat jij minimaal wilt hebben.

Op zich geen verkeerde opzet. Ik kan er niks verkeerds in ontdekken in ieder geval.

10 dec 2010 18:02
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Wat kost het je als je de auto weghaalt. Bijvoorbeeld als je zelf koper hebt of ontevreden blijkt over resultaat?

10 dec 2010 18:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ben zaterdag langs geweest en met Jeroen, de eigenaar gesproken. Aardige vent en mooie auto's daar!! Het zit een beetje achteraf, maar van binnen erg professioneel. Hij verkoopt ongeveer 50 auto's per jaar en heeft ca. 50% consignatie en 50% eigen auto's. Het leek mij wel een eerlijke vent, dus denk dat ik mijn auto daar wel ga consigneren! ;) Hij heeft veel mustangs die hij zelf in Amerika haalt, en verder veel porsches en Jags.

Hij rekent als opstartkosten € 300 om de auto te verzekeren, poetsen en op de geeikte verkoopsites te zetten. Je kunt hem altijd weghalen zonder extra kosten. Je geeft zelf aan wat jouw minimumprijs is en dan is het aan hun om de auto voor meer te verkopen. Als ze een serieus bod krijgen wat onder de vraagprijs is geven ze dat direct aan jou door en kun je ervoor kiezen om de auto voor minder rechtstreeks te verkopen. Zij verdienen er dan niets aan en laten het aan jouw over om te bepalen wat je het waard vond dat ze een koper voor je hebben gevonden.

Hij heeft een aantal ZZP'ers lopen die het onderhoud doen voor € 35!!!! per uur. Al met al een goede indruk gekregen en vooral de indruk gekregen dat het een eerlijk bedrijf is.

13 dec 2010 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4S
DenHaag
Heel toevallig staat daar ook Porsche 911 Carrera 4 donker grijs metallic http://www.koorenclassiccars.nl/?p=5625 die van een Porsche forumer is geweest die eerst bij D&E stond in EDE waar ik heelveel interesse in had maar zwaar was afgeraden omdat hij teveel schade had gehad en de motor niet helemaal ok was.

Gr.Erwin

ik vind het nog steeds wat maar staat wel heel lang te koop :oops:

13 dec 2010 10:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]