Auteur |
Bericht |
pokerpascal
|
 Advertentie ?
Hoe kan je zo een advertentie zetten ?? http://link.marktplaats.nl/400185655EDIT by Mod: extreem lange link ingekort 
|
28 nov 2010 9:52 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: Advertentie ?
Door links boven aan die site op de butten Plaats Advertentie te klikken 
|
28 nov 2010 9:57 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Wordt op bestelling gedemonteerd denk ik 
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
28 nov 2010 10:00 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Toevallig deze man 2 weken terug gesproken om vorige zaterdag een rem-ding op te halen, dat ging niet want dan werkt hij niet vertelde hij. Okay,  maar bel me dan als je het onderdeel hebt (wat hij volgens hem zeker had) vroeg ik hem.................... 1 week later en nog steeds niet gebeld.....  Tsja.......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
28 nov 2010 14:30 |
|
 |
Koen Carrera
996 C4S
Ex.996 C2
Ex.996 GT3
Ex.964 C2
Ex.996 C2Leusden
|
Ik zeg, binnen houden die Porsches van ons ....:0) Voor je t weet krijg je bezoek van ene Hans uit Haarlem 
|
28 nov 2010 22:33 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
En nu maar hopen dat de Hermandad ook weer eens meeleest en er eens wat aan gaat doen Al zal dat lastig worden vrees ik, heterdaadje enzo 
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
29 nov 2010 9:41 |
|
 |
Wimpie77
|
@Elferhenkie: allemaal prima, maar als je deze zin 1x leest nadat je hem getypt hebt zou je je toch wel moeten afvragen of het wel duidelijk is...
"mail me wat je alles op onderdeel mummer"
_________________________________________ * * *
|
29 nov 2010 11:37 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Beste, Allereerst mag je het meeste wat hier wordt gepost best eens met een korreltje zout en een knipoog lezen Ten tweede gebeurd het maar al te vaak dat Porsches worden ontvreemd en in (onder)delen worden verkocht, volledig worden omgekat of zelfs helemaal uit NL verdwijnen. Je zal maar je laatste spaarcentjes in zo'n omgekat model hebben gestoken En ten derde heb ik natuurlijk niets tegen hardwerkende (eerlijke) slopers, integendeel. Het vervelende is echter dat in deze tak van sport helaas ook veel criminaliteit is geslopen, en daar heb ik wel wat op tegen.
|
29 nov 2010 11:46 |
|
 |
Wimpie77
|
Als er gewoon een duidelijke normale advertentie staat met een normale foto en misschien de onderdelen genoemd dan hoor je niemand hier over. Dit soort speculaties krijg je nu vanzelf...
|
29 nov 2010 11:56 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
ben jij soms zijn partner in crime Elferhenkie ? nee hoor ,ben het met je eens 
|
29 nov 2010 12:05 |
|
 |
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Ik ben met Elferhenkie eens dat je deze man niet kan veroordelen voordat het tegendeel is bewezen.
Klik eens op zijn andere advertenties en je ziet dat deze man weinig met de Nederlandse taal van doen heeft. (Mogelijk dyslexie) De verzameling onderdelen geven naar mijn idee totaal geen aanleiding deze man als een crimineel te bestempelen.
|
29 nov 2010 12:13 |
|
 |
Wimpie77
|
|
29 nov 2010 12:14 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Dit is nu een stelling in de catagorie: "Een kanariepiet is geel, dus een lantaarnpaal is ook van ijzer" Ergo, dit is een deductie die nergens op slaat. Nee hoor, gewoon een gezonde dosis verstand met bij tijd en wijle een beetje extra achterdocht. Kijk, zoals de advertentie is opgesteld roept deze onmiddelijk een stukje achterdocht bij mensen op, niet alleen bij mij. Het komt bij mij over van: Heb je iets nodig, laat het mij weten en binnenkort heb ik het op voorraad En laten wij wel wezen, er is vast wel iemand in zijn/haar buurt die wel een knappe advertentie kan opstellen. Demonstrieren ist kassieren, d.w.z. een goede advertentie lokt ook goede reacties uit en zal dus alleen maar omzet genereren. En daar ging het de sloper toch om? Nietwaar?
|
29 nov 2010 12:35 |
|
 |
Wimpie77
|
Pfff... Er werd toch al gezegd dat je sommige dingen met een korreltje zout moest nemen (Slaat ook nergerns op die uitdrukking) en met een knipoog...
Feit blijft dat de kans op opmerkingen groter wordt naarmate de advertentie slechter is. Vage foto, vage omschrijving, enz...
|
29 nov 2010 13:53 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Goed, in Jip & Janneke taal en zoals al eerder gepost: Je moet niet alles letterlijk lezen zoals het geschreven staat. Tussen de regels door gelezen wordt er vaak een kwinkslag (kwinkslag, m. (-en), geestige inval) bedoeld en/of gemaakt. Oftewel, de soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend Wat was er overigens mis met mijn reactie ? Eén van de gedragsregels van dit forum is dat wij elkaar in ieder geval respecteren, maar van jouw kant heb ik alleen maar onbegrip en  voorbij zien komen. En dat terwijl ik alleen maar iets probeer toe te lichten en te verduidelijken.
|
29 nov 2010 15:06 |
|
 |
Michel Vaillant
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76Amsterdam
|
Is het niet opvallend dat het vaak voorkomt dat hier mensen worden beoordeeld en helaas ook veroordeeld op basis van een stukje tekst? Waarom gelijk de pan in hakken en dan later zeggen dat het niet zo bedoeld is? Gebeurt ook vaker met handelaren of dealers (stealerts genoemd hier, begint het al mee) zonder dat men ook maar één woord met dat individu gewisseld is. Hoe fijn zou het zijn als er hier niet op z'n Telegraaf's/Geen Stijl's gereageerd wordt maar op een manier die Porsche Rijders Waardig is?  Of heeft het soms te maken met de blijkbaar steeds minder wordende kwaliteit van de Porsche zelf? 
|
29 nov 2010 15:46 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik heb deze Hans uit Haarlem ook al eens gebeld voor onderdelen. Het is iemand die jarenlang heel veel met Porsche heeft geknutseld en gesleuteld (nog steeds doet wellicht) en een enorme voorraad gebruikte onderdelen op zolder heeft liggen. Veel verstand van zaken; kent de auto's en verschillende modellen door en door in detail. Een wandelende Workshop Manual. Veel forummers hier rijden Porsche en hebben een goede baan waarmee ze de daarvoor benodigde centen bij elkaar verdienen. Vaak gaat dat samen met een bovengemiddeld goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Je hebt ook mensen die minder goed kunnen schrijven maar heel veel passie en kennis van Porsche hebben. Iedere andere dubieuze aanname in dit draadje is buitengewoon dubieus, jammer .... Vaak heeft hij advertenties staan met losse items, dit keer een algemene met "roept maar wat u zoekt". Kijk maar eens hier http://verkopers.marktplaats.nl/9819823 ... O ja: en bij advertenties voor onderdelen voor een Boxer: Dit is geen domme tikfout, hij heeft ook eea voor Peugeot liggen ... 
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
29 nov 2010 16:40 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Misschien kun je hem wat tips geven voor zijn advertenties (tekst + foto's).  (serieus bedoeld)
|
29 nov 2010 16:50 |
|
 |
Wimpie77
|
|
29 nov 2010 16:55 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Neem even de moeite om op de link te clicken die ik in mijn stukje heb staan ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
29 nov 2010 19:55 |
|
 |
Wimpie77
|
Daar zie ik een hele boel verschillende gestolen Porsches in onderdelen!
|
29 nov 2010 20:13 |
|
 |
bully
|
Wimpie77, zit je nu weer aan de hashtags?...... 
|
29 nov 2010 20:16 |
|
 |
Wimpie77
|
Samen met PokerPascal! Die lacht zich kapot...!
|
29 nov 2010 20:34 |
|
 |
pokerpascal
|
Ik bedoelde alleen maar dat i niet veel zal verkopen op deze manier , 
|
29 nov 2010 20:54 |
|