Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat...Laatst in een 997.1 gereden met PSE en vond dat met de kleppen open toch wat te zacht klinken...Ik ben mijn oude 996 gewend welke flink wat geluid produceerde. Nu ben ik langs Scart gekomen en daarvan de klappenauspuff. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze geven het geluidsniveau een 10 met kleppen open t.o.v. een 5 voor de PSE met kleppen open. Het mooiste zou zijn dat iemand een scart systeem geinstalleerd heeft op zijn porsche waar ik langs kan gaan om het te beluisteren...
Groeten Hans
29 jun 2015 22:04
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
Re: Scart uitlaatsysteem
De normale PSE gaat dicht tussen de pak 'm beet 20km/h en 70km/h. Daardoor lijkt de uitlaat heel stil. Eenvoudige fix is om even het stekkertje los te halen.
Als het dan nog niet bevalt kan je het aanpassen maar ik zou dit eerst even proberen.
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum