Na paar weken stil te hebben gestaan is de accu van mijn 964 leeggelopen. Jumpstarter erop geeft wel weer stroom, maar starten doet hij niet meer. Ik vermoed dat het met de startonderbreker te maken heeft. Ik heb een klasse 3 alarm met startonderbreker erop (meta system). Heb de boekjes erop nageslagen maar krijg het helaas niet voor elkaar.
Weet iemand wat ik zou moeten doen?
13 mei 2011 22:09
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Re: Niet meer starten na accu leeg
Mijnes was ook helemaal leeg na een week parkeerlicht. Toen kwam wegenwacht, klemmen erop, alarm gillen, uitzetten, paar minuten wachten, starten, rondje ring, klaar.
_________________________________________ oud is beter
13 mei 2011 22:14
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Motor draait dus wel rond, is dat gewoon lekker vlot of moeizaam? Directe aanleiding van startonderbreker door lege accu is vreemd.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
14 mei 2011 9:18
horn
PF #57
gebruik even de zoekfunctie op accu en lees de rest van het weekend over lekstroom, druppelladers etc.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
14 mei 2011 9:34
bully
964C4Zwart schreef:
Jumpstarter erop geeft wel weer stroom, maar starten doet hij niet meer.
Startkabels erop, donorauto 5 min laten lopen en dan starten......afijn wolf zei het al maar dan zonder wegenwacht
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], rene leclerc
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum