Weet iemand toevallig of er bij de BoxsterS fabriek-af bevestigingspunten worden aangebracht voor een Windstop, ook al is niet voor deze optie gekozen? Heb namelijk een Boxster op het oog waar wel de bevestingspunten aanwezig zijn maar geen Windstop.
Is de aankoopprijs van zo'n Windstop voor een Boxster (987) hier toevallig bekend?
Gr. Peter
19 mei 2011 20:40
PEC
ex boxster
Re: Windstop BoxsterS
rond de 400 euro nieuw.
20 mei 2011 11:03
snarf02
Hoi peter, probeer DSP is in IJselmuiden, ik heb daar mijn windstop gekocht + roosters voor een leuke prijs!
Heb inmiddels het middelste ruitje besteld bij Porsche R'dam. Kosten € 122,33
17 jun 2011 23:26
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Incl. alle bevestigingsmaterialen
18 jun 2011 8:19
Buco
Boxster-S 2007
Bergen op Zoom
Olaf geen idee eigenlijk. Ik vermoed dat dat niet nodig is, aangezien het slechts een vervanging is van het middelste ruitje, omdat die niet meer aanwezig was bij de auto en de 2 kleine windschotjes voor de stoelen wel. Op de rolbeugels aan de auto zitten in elk geval nog wel (onbeschadigde) bevestigingsmaterialen. Lijkt me dus dat het slechts het middelste ruitje er in zetten en klaar!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum