Auteur |
Bericht |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
jippie, maar dit soort dingen gebeurt gewoon (aka TJ)
Zie dat opnieuw een topic is verwijderd over mogelijke problemen met een handelaar in het noord oosten van het land Al eerder is dit gebeurd en John heeft toen een toelichting geschreven waarom dat terecht zou zijn. Het zou waardeloos voor betrokkenen zijn maar zulke dingen gebeuren natuurlijk regelmatig met hele verschillende oorzaken ook ... Vind dat er hier gewoon, normaal en redelijk over geschreven zou moeten kunnen worden.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 07 sep 2011 16:51, in totaal 2 keer bewerkt.
|
07 sep 2011 13:32 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: jippie, maar dit soort dingen gebeurt gewoon
Ben het met Paul eens
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 sep 2011 13:51 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Begin nou niet opnieuw. reden voor slotje en verwijderen was juist dat nog helemaal niet duidelijk is wat de omstandigheden zijn. Speculeren maakt het er niet beter op... Laten we met z'n allen even afwachten en Theo veel succes/sterkte wensen!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
07 sep 2011 13:55 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Paul, dat ben ik met je eens, als het op feiten is gebaseerd en niet op aannames of roddels...... ik ben persoonlijk nooit zo gecharmeerd van alle bijzondere vaak kul verhalen die dan opeens opduiken op zo'n moment; ergo goed dat men dan ingrijpt.
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
07 sep 2011 13:57 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Doen we toch ook niet, alleen zakelijke en zinvolle info
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 sep 2011 14:09 |
|
|
John
Cayenne
|
@Paul, Juist dit was een probleem Men ging met modder gooien....als je het volledige draadje had gevolgd dan had je mij begrepen. Staat los van het feit dat TJ definitief dicht is...het hoe en waarom is en blijft gissen...en voor een enkeling smullen... Verder is het niet alleen mijn beslissing..maar van het team.
|
07 sep 2011 14:46 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Heb het gehele draadje gelezen, d.w.z. voor het verwijderd/verplaatst werd en vond je benadering wat overgevoelig. Vreemd dat je nu, in deze reactie, ook meldt dat e.e.a. bij TJ definitief is
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
07 sep 2011 14:59 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
Re: jippie, maar dit soort dingen gebeurt gewoon (aka TJ)
In ieder geval is zijn WebSite aardig op donker. Er staat niet bij voor hoe lang dat zo blijft
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
07 sep 2011 15:03 |
|
|
moekenco
Midden van het land
|
ik vroeg net of iemand wat wist over "de handelaar uit het oosten" en vervolgens wordt het dan op slot gezet en nu zelfs verwijderd . ik bedoel er niks verkeerds mee, ik wilde hem alleen bereiken. er zou toch redelijkerwijs wel over geschreven/gevraagd kunnen worden toch?
|
07 sep 2011 15:06 |
|
|
ChrisZZZZ
|
Denk dat iedere ondernemer begrijpt dat indien 'je' site op zwart gaat en 'je' de telefoon niet meer beantwoordt je discussie(s) gaat krijgen ...
Over omgekeerde wereld gesproken ...
|
07 sep 2011 15:10 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
@elferhenkie :
Ik was het dan ook eens met jouw eerdere reactie, op die van John,
niets is zeker tot het zeker is...
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
07 sep 2011 15:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Waardeloos voor TJ. Ken hem niet persoonlijk, maar einde bedrijf is geen pretje. Wel een artikel in RS gelezen over het bedrijf en uiteraard de posten hier in de loop der jaren. John zit soms wat dichter bij "het vuur".
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 sep 2011 15:15 |
|
|
John
Cayenne
|
Je kent me.....dit forum is voor echte zaken, geen speculaties en moddergooierij, ook voor een bedrijf ala TJ hanteren we dezelfde regels als voor andere bedrijven of het nu PON is of Harry, Piet of Kees die in een schuurtje sleutelt...ik noem dat respect, en dat vond ik in dat draadje ver te zoeken, daarom dat ik hem heb weggehaald en hem weg laat.
|
07 sep 2011 15:21 |
|
|
John
Cayenne
|
Het is mij ingefluisterd (betrouwbaar), en ik persoonlijk vind dat voor dat mooie bedrijf meer dan rot....meer weet ik niet.
En graag in de discussie die Paul weer is heeft aangezwengeld normale postings, geen toestanden anders is ook dit draadje weer snel ter ziele.
|
07 sep 2011 15:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat zal TJ ook best begrijpen. Echter aan John (als eigenaar van het PF) om te bepalen of hij die discussie hier wenst. En ik denk dat dat weer afhankelijk is van de manier waarop zo'n topic zich ontwikkelt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 sep 2011 15:58 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik vind het bijzonder spijtig dat er voortekenen zijn (site op zwart) dat TJ gesloten is. Kwam altijd met veel plezier in De Wijk en ben daar goed geholpen. De verhuizing naar Zwolle nam een groot deel van de beleving die je in De Wijk wel had helaas weg. Wens betrokkenen succes voor de toekomst.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
07 sep 2011 16:07 |
|
|
Maksor
Porsche Boxster 2.5 tiptronicZwolle
|
Vandaag reed ik er langs er staat nog wel een auto buiten maar voor de rest is het donker
Het pand waar die in zit is heel mooi, alleen staat het niet zo goed bekend hier in de regio, door de vorige eigenaar, die o.a. in schade auto's deed
Toen ik op zoek was naar mijn Boxster had TJ er ook in staan, maar toen ik de op de foto de achtergrond zag dacht ik dus dat de vorige handelaar er nog in zat en ben er nooit wezen kijken, want ik dacht zo'n kromme hoef ik niet denk dat dat hem ook nekt wel jammer als het definitief is
het werd hier net een beetje leuk met al die porsches in de omgeving
Zal het volgende week is vragen aan hun monteur het hoe en wat
_________________________________________ NEE geen geadresseerde post van het CJIB, en/of van de Belastingdienst NEE
|
07 sep 2011 16:08 |
|
|
horn
PF #57
|
denk dat het gros van de klanten van TJ geen idee heeft wie er vroeger in het pand zat. De klanten van TJ komen uit heel NL en zullen lokaal amper bekend zijn
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 sep 2011 16:42 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Kocht mijn auto nu 10 jaar geleden bij TJ, zat toen nog aan de Noorderkanaalweg. Goede ervaring gehad, ook later toen ik de auto daar in onderhoud had. Zou het jammer vinden als ze gestopt zijn.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
07 sep 2011 17:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kijk er héél erg van op, hoopte op een tijdelijke sluiting of een eventuele doorstart Kwam al in de beginjaren bij Theo en vond het een zeer solide bedrijf, keek er wel een beetje tegenop om eerlijk te zijn. Gewoon een boerenzoon met een verpleegster die van mooie auto's hield en volgens mij kan je daar geen buil aan vallen, maar je ziet het Maar ook bij ons zijn er mooie bedrijven die al geruime tijd bestaan en toch zomaar wegvallen, heel triest en natuurlijk de penny's die we mislopen
|
07 sep 2011 18:01 |
|
|
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
Als dit waar is vind ik dat de moderator echt te ver is gegaan. Met alle respect voor het goeie werk dat ze doen.
_________________________________________ kaufen, behalten, genießen...
|
07 sep 2011 18:16 |
|
|
horn
PF #57
|
@ moekenco: dan had je dat wellicht even in je post moeten zetten dan had ik je wel even een pb gestuurd hoe je hem evt zou kunnen bereiken, afhankelijk van de reden waarom je hem zou willen bereiken. @ sebastian: nieuwe topic was exact in dezelfde strekking als het topic dat al eerder verwijderd was, waarbij in het topic van moekenco door erwin996 verwezen werd naar eerdere info
|
07 sep 2011 18:37 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ja, laten we die discussie aangaan Zolang er normaal en respectvol over geschreven wordt, moet een dergelijk topic natúúrlijk hier kunnen, maar nadat gebleken is dat dit niet het geval was, is 't vorige topic hierover door John gesloten én verplaatst, waarbij hij duidelijk zijn motivatie gegeven heeft. Word dit dan eenvoudigweg terzijde gelegd en er word nogmaals eenzelfde topic gestart... Dan wordt niet de poster maar de mod geschoffeerd naar mijn mening. Ook met alle respect! Naar mijn mening is dit zeker nieuws in Porscheland en daar is dit forum ook mede voor, maar om nu allerlei geruchten en speculaties de wereld in te helpen lijkt me niet sjiek. Ik zag zelfs cijfers/bedrijfsgegevens voorbijkomen (waar of niet) en vond dit toch wel ver gaan hoor.
|
07 sep 2011 18:42 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Nogmaals: die gegevens kwamen van de KVK. Gewoon openbare info dus. Net als koopprijzen van woningen en hypothecaire inschrijvingen....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 sep 2011 18:47 |
|
|
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Met het risico dat John de boel weer op slot gooit: Op tonthea.reislogger.nl de volgende post: http://tonthea.reislogger.nl/laatste-dag.23464Theo Jansen: 3 maart 2011 Hallo Thea en Ton, Wat een avonturen weer. Veel plezier nog en geniet er nog even van. Hier is het maar koud nog steeds . We verlangen echt naar de lente!Groot gelijk dat je weer gaat, zeker als het goed bevalt! We zien elkaar in Nederland. Ik ben de laatste maanden aan het aftellen!! per 1 september stop ik met werken. Groet, Theo Nu weet ik wel dat er meer hondjes zijn die fikkie heten maar ik heb nu uit drie verschillende bronnen dat Theo naar zonniger oorden (Bali) is vertrokken.....zou dit toeval zijn en zou dit dan om een andere Theo Jansen gaan die op 1 september (=vorige week donderdag) is gestopt met werken?
|
07 sep 2011 18:53 |
|
|