Auteur |
Bericht |
nopicturesplease
|
Televisieprogramma Porsche liefhebbers.
Beste Porsche liefhebbers, Allereerst zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben Floor en ben werkzaam voor een productiebedrijf in Hilversum. Op dit moment ben ik bezig met het doen van research naar verschillende autoclubs in Nederland waaronder die van Porsche. Ik ben op zoek naar mensen die helemaal gek zijn van Porsche, naar meetings gaan, eventueel een verzameling hebben maar bovenal helemaal gek zijn van Porsche. Ik ben te bereiken op telefoonnummer: 035 750 8245 Of stuur me een mailtje met je contactgegevens en dan neem ik contact met je op. floor@nopicturesplease.tvJe kunt ook gewoon contact met me opnemen uit nieuwsgierigheid en dan kunnen we altijd bespreken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Groeten Floor
|
18 nov 2011 16:18 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: Televisieprogramma Porsche liefhebbers.
Liefhebbers Die vind je hier niet Kun je wat meer vertellen over het doel
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
18 nov 2011 16:20 |
|
|
nopicturesplease
|
Op dit moment zit in nog in fase van research wat betekend dat ik nog niet precies weet of en in welk jasje in een programma ga gieten. Natuurlijk zijn er al heel wat autoprogramma's op de Nederlandse televisie te zien maar ik wil meer de nadruk leggen op liefhebbers en fanaten die aangesloten zijn bij een autoclub en ook bijeenkomsten bijwonen.
|
18 nov 2011 16:24 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Moet lukken dacht ik zo. Meetings en evenementen komen hier genoeg langs evenals mooie projecten. Toevallig zijn we met een groep bezig met een nieuw evenement voor volgend jaar. I.i.g. Welkom op het forum
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
18 nov 2011 16:27 |
|
|
nopicturesplease
|
Bedankt, ik ga het in de gaten houden! Misschien ken je iemand die veel mensen kent binnen de club en kun je me daarmee in contact brengen? Bovenstaand mijn e-mailadres. Alvast heel erg bedankt!
|
18 nov 2011 16:32 |
|
|
Pacoloco
|
Dessing? Welkom op het forum Ik volg dit forum nog niet zo lang maar denk wel dat je hier gaat slagen. genoeg porsche-weirdoos (no offence).
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
18 nov 2011 16:36 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
HORN!!!!! niet van Tv te slaan die gozer....
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
18 nov 2011 16:52 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Floor S. (Zomerhitte de film )
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
18 nov 2011 16:57 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik zou zeggen: Knaufmans. Die krijgt meteen een real life soap
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
18 nov 2011 17:00 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Floor L. Moeke Spijkstra gisteravond?
_________________________________________ Got coffee?
|
18 nov 2011 17:02 |
|
|
$TEEF
|
of samen met mud met een gecombineerd slip en inruil /verkoop onderdeel... nu hebben we vast nog wel een verzekeringsadviseur die dit onderdeel kan dichtkletsen en dan voor de restauratiespecial naar Wim Floor geen dank, ik zou dan zelf wel graag naar mijn held Magnus willen voor de buitenlandspecial
|
18 nov 2011 17:05 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik zou zeggen een leuke buitenlandrit met kasteelovernachtingen, diner en mooie wijnen. Floor neemt de cameraploeg mee en de rekening gaat naar SBS Dit vind ik overigens typisch een klusje voor onze mede-forummer Richard. Die is niet op zijn mondje gevallen en schud zo'n TV-optreden vast wel even uit zijn mouw
|
18 nov 2011 17:14 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Zeg, kan hier een slotje op? Ik dacht dat we die gelukzoekers ook in de ban hadden gedaan?
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
18 nov 2011 18:00 |
|
|
$TEEF
|
Je kunt ook gewoon contact met me opnemen uit nieuwsgierigheid en dan kunnen we altijd bespreken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. ben je al in hillywood vanuit zwollywood, erickwood excuses, het is vrijdagmiddag.. leuk initiatief, ik ga kijken als het op de buis is
|
18 nov 2011 18:24 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Het gaat er juist om dat ze mensen zoekt die op TV willen. Ik heb meer een hoofd voor op de radio, helaas.
|
18 nov 2011 18:35 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Ken het productiebedrijf niet, maar als je email nopicturesplease heet, zou ik lekker voor de radio gaan werken. Er zijn vast Porschezotten zat die hun autootje wel even willen laten horen op de radio Kom er maar bij Bassen ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
18 nov 2011 18:48 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, zijn de makers van "Fans", het hilarische programma over niet echt volledig in de realiteit verkerende mensen met een veel te ver gaande adoratie voor bepaalde personen. Zegt mij genoeg... http://www.youtube.com/watch?v=ciwJR47H21s&feature=related
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
18 nov 2011 19:42 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Enige zwakbegaafdheid is imho ook vereist
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
18 nov 2011 20:06 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
het zou ongepast zijn om nu een het opmerking te maken, toch?
_________________________________________ Got coffee?
|
18 nov 2011 20:31 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
kijk eens naar het topic "projecten" de meest bijzondere en vakkundige meesterwerken komen voorbij daarna door naar Topic "evenementen" het houdt allemaal verband met elkaar en anders neem je maar even contact op met Jan Douwe (echt een Volvo fanaat en zeker liefhebber van bijzonder spul) daar heb je vast het nummer wel van. Dan komen de ideeën vanzelf, en hier zijn vrijwilligers genoeg met heel veel kennis
_________________________________________ Picasa album
|
18 nov 2011 22:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Da's pas in April 2012 1 week voor La Targa Passaggio Amsterdam
|
18 nov 2011 23:16 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Het bedrijf is van Ewout Genemans, en tv producent SkyHigh heeft onlangs een belang genomen. Mijn inschatting is dat de richting vh programma idd die van Fans is. Floor, met al die zwakzinnigen hier ben je hier aan het juiste adres. Trouwens, er is ook nog een ander Porscheforum waar je 's navraag zou kunnen doen ... (geintje Marcel)
|
19 nov 2011 0:35 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Misschien een leuk item opnemen hier op Curacao? (maar wel graag eerst een pictureplease )
|
19 nov 2011 5:52 |
|
|
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Alles weten maakt niet gelukkig dus ik kijk wel naar mijn Porsche Vrienden op afstand hoe jullie acteren op televisie
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
19 nov 2011 11:20 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Leuk idee .Mijn auto mag uiteraard op TV, ik zelf niet.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
19 nov 2011 11:57 |
|
|