Werd vanavond gebeld door een 'buro' wat enquete's uitvoerd n.a.v. een werkplaatsbezoek aan (in mijn geval) Porsche Centrum Groningen. Nu vertrouw ik zowieso niet snel mensen, dus dit al helemaal niet. Klonk ook niet 'professioneel'. Heb de boot dan ook ver afgehouden.
Ben morgen toevallig ook even bij PCG aanwezig dus zal ook daar eens vragen of ze er iets vanaf weten. Is zoiets bij jullie ook weleens voorgekomen?
27 dec 2011 20:51
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
Re: Enquete ??
Yep, Audi doet het vaak, bij DD krijg bijna standaard een telefoontje. Je kan het vrij eenvoudig checken, door te vragen wie ze zijn, wie hun contact persoon is en op welke datum je volgens hen in de werkplaats bent geweest. Vooral dat laatste is heel specifiek. En ja de paranoia onder ons kunnen nu zeggen dat ze hebben staan posten.
27 dec 2011 20:56
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Jaap911 schreef:
Klonk ook niet 'professioneel'.
Dat noemen wij ABN.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
27 dec 2011 20:57
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
ja na een bezoek aan PCR kreeg ik later ook een telefoontje. zijn gewoon studenten die bij een Callcenter werken. maar het is wel echt van P
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Laatst bijgewerkt door mbembe op 28 dec 2011 16:47, in totaal 1 keer bewerkt.
28 dec 2011 15:02
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
PCG stuurt gewoon een mailtje.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
28 dec 2011 15:48
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
BMW stuurt vaak een mail en Volvo belt vaak en geeft keurig aan hoe lang dit duurt Heb een enorme hekel aan het geven van cijfers, vast nog een trauma van mijn schooltijd Herkenbaar voor sommige van jullie , of met een stempel erbij met een pluimpje
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
28 dec 2011 16:49
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Enquete doen de Porsche dealers steeksproefsgewijs, bijv na een onderhoud of servicebeurt. Er zijn ook dealers die je standaard een emailenquete sturen om te vragen naar je bevindingen.
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
28 dec 2011 16:56
barolo
3.2S
010
Dat werk wordt uitbesteed.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum