Vrijdag mijn gebruikte Boxster opgehaald. Een 2.7 ltr RHD van 2000 in zwart metallic. Het weekend mee gereden (250 km) en rijdt prima. Alleen de sleutel reageert niet op de auto, dus constant gaat het alarm af. Ik heb op dit forum gelezen dat ik niet de enige ben waarbij dit euvel speelt.
Ik ben zaterdag direct naar Hoogenboom gereden in Rotterdam. Werd daar keurig ontvangen en ook nog netjes geholpen. De auto is daar aan de computer gehangen en er kwamen geen noemenswaardige foutmeldingen naar boven. Alleen de airbag was een keer uitgeschakeld geweest. De monteur vertelde mij over de handzender Hij vroeg mij om de streepjescode die bij deze handzender hoorde. Daarmee kan de sleutel opnieuw uitgelezen worden. Die streepjescode had ik dus niet. Die wordt meestal weggegooid, zei de monteur. Niet weggooien dus, die streepjescode !!
Gelijk een nieuwe responder besteld. Die moet vandaag binnen zijn.
Mijn Boxster zal niet standaard worden. Het wordt deze uitvoering:
Ik zie al een paar mensen fronsen, maar ach het is niet mijn eerste police car. Dus ik ben er wel aan gewend. Op de Vet Cool Porschedag ben ik ook aanwezig met onze police groep.
In de Boxster monteer ik een 100 watt sirene van Whelen en een zooi LED lampjes (rood/blauw) Ik weet dat dit een zeer gewaagd project is maar ik probeer dingen altijd uit. In mijn oudere topic
Yomusic stelt zich voor kan je zien wat ik zoal onder handen heb genomen.
Johan