_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
28 mei 2012 19:18
Blauwe Blazer
Re: diamantjes over?
Dat is gewoon codewoord voor Swarovski
Kunnen we binnenkort een limited edtion tegemoet zien!
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
28 mei 2012 21:17
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
turbocruiser schreef:
Wtf is 'Gambella'...
Gemballa, een domme typfout dus .
Vind het wel lekker uitzien die lak. Ik ben benieuwd naar het resultaat op een echte auto.
02 jun 2012 18:16
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Het is al eerder geconstateerd, doelgroep van Porsche is wat aan het schuiven
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
02 jun 2012 19:27
Tinky Winky
Ik ben al aan het sparen. Vind het gewèldig. Het voegt naar mijn mening echt iets toe aan de normaal gesproken toch wat sobere uitstraling van onze auto's
02 jun 2012 19:49
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
hee, tinky, tijd niet gezien! +1 dacht overigens dat jij meer voor de roze cayenne ging
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
03 jun 2012 7:59
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Vind het nogal gay
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
03 jun 2012 8:17
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
voor mensen die echt niet meer weten wat ze met hun geld moeten.... leuk als je steenslag hebt, ben je meteen EUR 5.000,- armer bij een steentje op je motorkap
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum