Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 15:34

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Welke GT3 (996 MKI) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Welke GT3 (996 MKI)
Nou na lang wikken en wegen toch besloten om voor de GT3 MKI te gaan in voordeel van de nieuwere 997

Nu heb ik echter nog wat vragen :

1) Zijn alleen de laatste 508 modellen in 2001 anders dan de modellen van 99 en 2000 ?
2001 modellen hebben volgens mij sterkere synchromesh ringen, verbeterde leidingen,hoogwaardiger tapijt, alcantara hemelbekleding, electronische koffer en motorklepbediening en kleine wings aan de achterkant
van de achterbumper.
2) zitten er ook verschillen in 99 en 2000 modellen ?
3) Zijn de clubsport stoelen alleen geschikt voor circuitgebruik en kan je na een leuke lange rit buiten het circuit naar de chiropraktor of is er ook best normaal mee te leven voor iemand die niet alleen circuitdagen zal zien ?
4) zijn de aansluitingen voor een rolkooi vast aanwezig in de comfort versie ?. Mocht ik ooit in een comfort versie een rolkooi achter monteren.
5) Zijn er door niet al te ingrijpende maatregelen nog wat extra paarden uit het blok te toveren ?

Nou dat was het even voor vandaag.

Alvast bedankt voor alle feedback.

Greetz...

08 jul 2012 23:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Welke GT3 (996 MKI)
Die van harley is te koop. klikhierop Afbeelding

08 jul 2012 23:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Info altijd welkom.... mooie combi zo met de zwarte wielen.

Gr

09 jul 2012 1:38
Profiel
ex 993 ex 996
is volgens mij al verkocht :salut:

09 jul 2012 8:37
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Deze is prachtig, laatste serie, dus met de modeficaties, zoals je zelf noemt. Ik zal proberen de boeken op de detailverschillen na te slaan.

http://www.astara.nl/index.php?option=c ... tail&id=88

Behoorlijk prijskaartje, maar bij de Porsche deallers staan er twee van €55k en € 60 k, met meer km en van 99/00.

Succes

09 jul 2012 13:41
Profiel
PorscheForum Rakker
ver boven de 200 schreef:
Deze is prachtig, laatste serie, dus met de modeficaties, zoals je zelf noemt. Ik zal proberen de boeken op de detailverschillen na te slaan.

http://www.astara.nl/index.php?option=c ... tail&id=88

Behoorlijk prijskaartje, maar bij de Porsche deallers staan er twee van €55k en € 60 k, met meer km en van 99/00.

Succes

Mocht je meer van deze auto willen zien / lezen: zie de laatste RS Porsche Magazine: hierin staat ie in een uitgebreid artikel beschreven.

10 jul 2012 0:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Thanks Astara... ik heb het blad gelijk gekocht.... leuk artikel en wat een mooie GT3 hebben jullie staan. Helaas boven budget :(

Prijzen Porsche dealers slaan alles... Porsche Center A'dam met 55 voor een met 104000 km... oh ja en komt nog 1495 afleverkosten bij !!
Porsche Center Groningen vraagt nog 60 voor een 2000 met 69000 km ..

Dan maar wat in der Heimat gaan zoeken al staan er ook een paar nette gewoon in ons kouwe kikkerlandje.

2000 met 32000 km voor 54950... alle boekjes aamweig en auto verkeert in nieuwstaat, een eigenaar (Comfortversie)
1999 met 42000 km voor 49900.. alle boekjes aanwezig tweede eigenaar.. Clubsport

En net een mail van een hele mooie gele GT3 met rond de 31000 km met veel Manthey goodies... nokkenassen,spruitstuk,uitlaat/cpu, remmen, enz, enz...

Keus is dus vooralsnog vrij uitgebreid........ nu maar hopen dat de C6 snel verkocht is dan kan ik gaan shoppen !!!

Greetz...

10 jul 2012 0:59
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]