kabel versnelling Boxster triptronic aan het verslijten
Auteur
Bericht
WB
Boxster '98; daarvoor 911 3.0 en 3.2
kabel versnelling Boxster triptronic aan het verslijten
Ik kreeg bij mijn bezoek aan de garage vorige week te horen dat de versnellings/schakelkabel van de tip-bak van mijn boxster 1998 ah verslijten is. Dus dadelijk maar een afspraak gemaakt om die te gaan vervangen. Mijn vraag: zijn er nog tip-eigenaars die dit hebben laten doen en wat zijn hun ervaringen..weten jullie ook nog wat jullie daar ongeveer voor betaald hebben. Als ik het goed verstaan heb worden deze nog niet zo heel dikwijls vervangen..? grz Wim
08 aug 2012 15:08
WB
Re: kabel versnelling tip ah verslijten
Oei....nog niemand hier enige ervaring mee gehad???
10 aug 2012 9:42
Olaf
911 Carrera S
Geen idee hoe het bij de tiptronic zit - maar bij de schakelbak is het een uurtje of drie werk - en ben je voor een setje kabels iets van 300 euro kwijt.
Ik neem overigens aan dat de diagnose stellende garagist je ook een prijsopgaaf heeft gedaan
10 aug 2012 10:10
WB
Thx Olaf..hmm een richtprijs wel, maar soms komen er nog onverwachte kosten bij, dit of dat moet ook nog vervangen worden, je kent dat wel. Ik heb dit bij mijn vorige twee porsches ook nooit meegemaakt, vandaar.
10 aug 2012 11:07
WB
voor de geïntereseerde (boxster) rijders: een schakelkabel kost in België €137,65 en het vraagt ongeveer 3u werktijd om deze te vervangen. grz Wim
14 aug 2012 10:34
Olaf
911 Carrera S
Re: kabel versnelling Boxster triptronic aan het verslijten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum