Auteur |
Bericht |
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
 Geen Porsches in Zweden, Horn wordt gewaardeerd....
Terug van drie weken Zweden. Welgeteld een Porsche tegengekomen en dat was nog een Boxster dus die telt niet.....  ...... oke, ik keur hem toch goed. Wel een hele berg ouwe Amerikanen, daar schijnt een heuse subcultuur in te bestaan. Enneh, Harald, ik zou daar gaan wonen als ik jou was.... 
|
10 aug 2012 20:44 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
 Re: Geen Porsches in Zweden, Horn wordt gewaardeerd....
hij zou willen dat ie een gouden had 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
10 aug 2012 20:50 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Met een krul er in 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
11 aug 2012 0:24 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Ha ha Goud op snee.....geen wonder. Drank kost daar goud-geld 
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
11 aug 2012 0:45 |
|
 |
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Yep, ze zien dronkenschap als een groot probleem. Maar je mag p.p. 90 liter wijn invoeren, ze zien dat als eigen gebruik....... kejje toch weer drie maanden vooruit.....
Trouwens 15 euro voor een kilootje verse kipfilet mag er ook wezen........
Hout kost daar trouwens geen goud......
Een daar woonachtige Nederlander vertelde me dat hij o.a. leeft van de houtopbrengst van zijn grond. Met Europese subsidie plant hij dan weer nieuwe bomen aan. Dus.....hij verkoopt oud hout, leeft van de opbrengst en wij betalen zijn jonge aanplant.....
Ook zo'n mooie.... in zijn bospercelen groeien veel bosbessen, die laat hij plukken door Aziaten...... 's-morgens laat hij er een tiental los in het bos..... 's-midaags haalt-ie de oogst op, (en als ze geluk hebben de Aziaten ook) Levert behoorlijk wat op, exacte cijfers wilde hij niet noemen. Lijkt een beetje op de Poolse tomatenplukkers en komkommersnijders hier in de buurt....
|
11 aug 2012 8:18 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
aha, dus zo financiert Ewout zijn buitenhuis 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
11 aug 2012 13:03 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Mooi land, maar de lethargische sfeer die er hangt is killing...
|
11 aug 2012 20:49 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik ben ook net weer terug uit Zweden en heb welgeteld één 3.2 gezien.. Het buitenhuis, de Porsche, de nieuwe kleren van TOTMBO, you name it Hier ben ik weer bezig met het verdienen van een paar dozen wijn....  @DS; Dat zie je verkeerd, je komt er juist lekker tot rust. Het zijn net antillianen. Die bosbessenplukkers kom je trouwens overal tegen op dit moment. Het zijn vaak mensen die oorspronkelijk uit oost-europa komen en die in groepjes de omgeving afstruinen om later de oogst weer door te verkopen. De locals zijn er niet altijd blij mee omdat de bessen op die manier voor hun eigen neus weggekaapt worden.
|
13 aug 2012 23:30 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Vandaar ook deze Zweedse wijsheid: 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
13 aug 2012 23:40 |
|
|