Luchtinlaat en dorpelverbreders bij turbo 930 model
Auteur
Bericht
peterjacobs
Luchtinlaat en dorpelverbreders bij turbo 930 model
Beste forumleden,
Soms zie je bij de 930 modellen een luchtinlaat in de spatborden en verbrede dorpels. zie onderstaande foto album/album_page.php?pic_id=55322
Is dit een origine Porsche optie/uitvoering
Groet, Peter
16 aug 2012 13:31
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Re: Luchtinlaat en dorpelverbreders bij turbo 930 model
Die verbrede dorpels denk ik alleen icm de slantnose. Google eens op 930S en 930SE.
Volgens mij had het SE pakket ook die roosters, maar dacht niet de dorpels. Ik meen icm sterke motor (330pk ipv 300pk)
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
16 aug 2012 13:39
richard911sc
volgens mij turbo s , idd vaak als slantnose geleverd, maar dacht ook als optie af fabriek te bestellen se zou ook de juiste term zijn als het goed is staat ie ook in morgan zn bijbel(heb ik zo niet bij de hand; zal ff zoeken)
gr richard
ps wel heel gaaf
16 aug 2012 18:12
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Zo staat het mij ook bij.
16 aug 2012 18:29
Henk 8
911sc vw polo 944
Sint Michielsgestel
Klopt deze waren een optie voor de 930 turbo kosten toen ongeveer 40.000 DM de flatnose heeft deze roosters en brede dorpels en de turbo s heeft deze ook.
16 aug 2012 21:38
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Heb zo'n 930 (S) gehad, ook die kleur alleen met normale neus. Heb toendertijd die brede dorpels vervangen voor de "smalle". Heb de brede nog liggen mocht je interesse hebben.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
Gebruikers op dit forum: GhostRider, W3C [Validator]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum